Tiger time.....

Hey, nu probeer ik een gave desktop te uploaden, krijg ik die niet te zien op de site.... en het is er nog wel één van Tiger 8a393.....

Wordt dat geweigerd… of doe ik iets verkeerd…

De afbeelding is in jpg / png en niet breder dan 800 pixels zoals gevraagd… tweemaal geprobeerd

:cry:

Apple staat niet toe dat plaatjes van Tiger online gezet worden. Ze hebben al meerdere rechtszaken gestart hierover.

in dit geval is het dan macosx.nl die het weigerde.... :innocent:

hmmmm :? [quote:0f8854f3c2]De afbeelding “http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=5772” kan niet vertoond worden, omdat ze fouten bevat.[/quote:0f8854f3c2]

8) en ik wilde jullie enkel laten meegenieten..... jammer

Kan iemand ze verwijderen... dit ziet er ook zo slordig uit..... :wink:

jammer..ik was wel nieuwschierig!

Stuur er maar enkele door naar mijn mailbox als je wil 8)

Googelen op tiger screenshots levert anders wel mooie plaatjes op soms

Of heeft Apple mij ook verboden dit te zeggen??? Voel mij precies terug 55 jaar terug…

zet het maar op mijn server

picserver.404zone.nl dan stuur je me ff een pm als ze er op staan.

Mijn website server kun je ook op mappen en catagorie dingen bjouden.

[quote:91eb65800b="ego"]Googelen op tiger screenshots levert anders wel mooie plaatjes op soms

Of heeft Apple mij ook verboden dit te zeggen??? Voel mij precies terug 55 jaar terug…[/quote:91eb65800b]

en je bent pas 21 :?

dus hij voelde zich "vloeibaar" ? :wink:

Nou waar blijft ie????????

Ben benieuwd of dit keer Apple ook shipt voor 29 april :)

Meestal zijn er mensen die hebben em een paar dagen voor de release al binnen :stuck_out_tongue:
Ik hoop op 26, want die avond lokale clubbijeenkomst en het thema is Tiger (ovb)

Wat kan je als beste doen om hem als eerst in huis te hebben ? bij de apple store bestellen of bij een apple centre ?

[quote:3d45525af3="Brimme"]Wat kan je als beste doen om hem als eerst in huis te hebben ? bij de apple store bestellen of bij een apple centre ?[/quote:3d45525af3] Bij de apple store suren ze hem op dus als de post 1 keer goed gezind is dan kan het zijn dat je hem te vroeg of optijd krijgt. Maar natuurlijk ook veel te laat. Bij een Apple center zullen ze Tiger mss al een paar dagen op voorhand hebben, Maar ze mogen hem dan nog niet verkopen. Dus Apple center normaal op 29 april; Apple store mss optijd zeer mss te vroeg en waarschijnlijk een beetje te laat (een dag of 2)

Ik heb Tiger zojuist bij de Apple Store besteld en als verwachte verzendingsdatum staat er "On or before 06/05/2005".

Ik wil tiger gaan bestellen bij de apple store maar ik kan nergens meer het family pack vinden als ik voor de studenten kortig ga. Kan iemand deze nog wel vinden ?

[quote:ee7c47549d="Brimme"]Ik wil tiger gaan bestellen bij de apple store maar ik kan nergens meer het family pack vinden als ik voor de studenten kortig ga. Kan iemand deze nog wel vinden ?[/quote:ee7c47549d] Heb er ook even op gezocht maar heb het gevonden :) Maar he nu is die weg :o gisteren stond die er wel voor €99,22

Ik denk hierom niet:

Deze licentie is niet van toepassing op studenten die een aparte wooneenheid op een campus of in een studentenhuis of -flat bewonen, en ook niet op bedrijven of andere commerciële gebruikers.

Snip van de Apple site