Tiger updates??

Hoy allemaal,

Mijn Tiger/iLife bestellingsstatus staat eindelijk op ‘shipped’, nu heb ik een vraagje voor de al reeds Tiger bezitters…
Zijn er (bij software-updates) al “groote” updates geweest? Meer als 10mb?
Als dat zo is zet ik mijn iMac bij m’n vriendin, want ik heb hier gemiddeld 0,6Mbit/s, en daar hebben ze 6,6Mbit/s!

Ik haat versatel, ik zit er nog tot september aan vast, ik kan mijn foto’s nog niet eens met iPhoto opsturen, na een paar megabytes, en dus enkele tientallen minuten, krijg ik altijd de fout dat er iets mis is met de netwerkverbinding!

Nee. Sterker nog, geen....

Voor Tiger zijn er natuurlijk nog geen updates, maar voor iLife is er voor elke app al wel een update van een paar MB per stuk geweest.

Ahja, da was ik al vergeten! Da's wel echt klote! Ik heb juist nog is geprobeerd, 95foto's versturen, 76mb, ging voor geen meter vooruit, na 7MB (12min) stopte iPhoto erweer mee En juist heb ik ook de nieuwe Adium gedownload, 6mb, 8min!! Vreselijk, snelle computer, trage provider! :x

Heb ik hier ook regelmatig last van. Wel altijd online gelukkig. Modem traint in op 7326 kbit/s down en 864 up. Prima waardes dus voor een 8/1 lijn. Helaas komt de download soms niet boven de 90 kbyte/s en de upload is vaak niet boven de 20 kbyte/s te krijgen. Morgen mijn ISP (Demon) maar weer eens bellen. Dit lijkt nergens meer op.

ik doe een voorspelling. in de loop van de volgende week: 10.4.1 met aanpassingen enzo onder andere voor automator