Tiger van iBook naar iMac

Als ik binnenkort een iBook koop, kan ik dan de herinstallatie-dvd van Tiger gerbuiken om Tiger op mijn iMac te zetten. Of is die dvd dan specifiek voor de iBook bedoeld?

Nope, is enkel voor je iBook.

nee hoor.. die doet het ook op je iMac alleen als je model koopt wat nog niet bekend was toen je je iBook kocht. dus een upgrade van een imac ofzo.. dan herkent de DVD die mac niet.

Gek dan dat de Tiger die m'n vader kreeg bij z'n iMac G5 niet op mijn iBook G4 kan geïnstalleerd worden =)

jah ik heb ook hetzelfde probleem, heb bij me powerbook ook tiger erbij, en deze kan ik ook niet op mijn minimac installeren

[quote:4c8ee0b5ad="Lord_spianoman"]Gek dan dat de Tiger die m'n vader kreeg bij z'n iMac G5 niet op mijn iBook G4 kan geïnstalleerd worden =)[/quote:4c8ee0b5ad]

[quote:4c8ee0b5ad=“bdox”]jah ik heb ook hetzelfde probleem, heb bij me powerbook ook tiger erbij, en deze kan ik ook niet op mijn minimac installeren[/quote:4c8ee0b5ad]

I rest my case. :?

Het is heel gek, het kan soms wel, soms niet. Van iMac G5 naar iMac G3 ging prima, van PowerBook G4 naar iMac G3 ging niet.

right, heb getracht om Tiger van een ibook op mijn G4 te zetten .. dus niet!

Rembo