tijdens versturen van mail: geen teken van leven

Hoi,

Als ik met Mail een e-mail verstuur (bvb met een foto er bij van enige mb) zie ik op geen enkele manier
dat Mail bezig is met het versturen van de e-mail. Ik verwacht minstens een draaiende toverbal of een of andere aanduiding dat hij bezig is met het versturen…
Als de e-mail verstuurd is krijg ik wel een akoestisch ‘zoef’-signaal…
Is er iets mis met mijn instellingen of moet ik hiermee leren leven?

Wankei

Welke versie van Mail / OS X gebruik je? Op Tiger verandert de naam van je "Sent" mapje in "Sending..." en krijg je er zo'n ronddraaiend dingetje naast. Ook zit er een optie "Activity Viewer Cmd-0" in het Window menu, waarin je gedetaillerder kan zien waar Mail mee bezig is.

"Zoef" is voldoende hoor: Dat is de bevestiging dat de mail verzonden is. Je kunt ook in Mail het activiteitenvenster openen met apple-tje + 0 Ook te vinden boven in de de balk onder de tab 'Venster"

Suc6

Misschien indentiteits controle uitzetten?

Buzz-D: ik zit met een Panther op schoot - hier geen "sent" of een draaiend balletje.

Het zal appeltje-0 worden …

Bedankt

wankei[/quote]

of is dit toch Tiger.. In alle geval 10.4.8 ..met al die beesten, geraak ik het Noorden kwijt..

Hoe dan ook : geen ‘sent’ en geen balletje…

appeltje-0 dus.

Groeten,

wankei

[quote:82cf6e2a90]of is dit toch Tiger.. In alle geval 10.4.8 [/quote:82cf6e2a90]

Jahoor en meteen zelfs de laatste versie ! :smiley:

Je hebt gewoon een snelle verbinding, waardoor de mail sneller is verzonden dan jij kan kijken... :P

Maar idd: kijk je wel naast ‘Verstuurd’ -het papieren-vliegtuigsymbool- die ‘Versturen’ wordt als het kleine wieltje draait?!