tijdlijn maken

Welk programma kan ik het best gebruiken om een tijdlijn te maken? De bedoeling is dus dat ik data, gegevens en foto's op bepaalde hoogtes kan zetten. Voorlopig ben ik aan het denken om gimp te gebruiken, maar heeft er iemand een beter idee?

Timeline van Bee docs. www.beedocuments.com

[quote:c28b4adc46="Mcgérard"]Timeline van Bee docs. www.beedocuments.com[/quote:c28b4adc46]wow mooi programma! Echt ideaal voor wat ik wil doen! Bedankt!

edit: jammer dat je niet kan printen in de trial

Schermafeelding maken en die printen?

[quote:4f8403e187="sypie"]Schermafeelding maken en die printen?[/quote:4f8403e187]heb ik gedaan :D

Wellicht mag ik je op onze webapplicatie wijzen. www.timerime.com Het is een interactieve webapplicatie waar iedereen tijdlijnen kan maken, bekijekn en vergelijken met andere tijdlijnen. Je kunt een tijdlijn maken van een lange periode maar ook een tijdlijn van een dag waarbij je altijd kunt inzoomen en uitzoomen. Youtube filmpjes en foto's alsmede tekst is toe te voegen zodat er een levendige en interactieve tijdlijn gemaakt kan worden. met het weergeven van meerdere tijdlijnen ten opzicht van elkaar is het erg makkelijk en leuk om overeenkomsten en verschillen te zoeken of te verklaren. de mogelijkheden zijn werkelijk onuitputtelijk. voor vragen bezoek de website. Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

groet
pico wilbrenninck
www.timerime.com