Tijdstip van aankoop nieuwe Mac bepalen

Er staat me iets bij van één of andere site waar advies werd gegeven over het moment van aankopen van een nieuwe Mac.

Er stonden redeneringen als: over een maand verschijnen er nieuwe PowerBooks, dus wacht tot deze release om een huidig model te kopen, i.v.m. prijsverlaging.

Weten jullie welke site ik bedoel?

[quote:827d6fecb7="maccnl"]Er staat me iets bij van één of andere site waar advies werd gegeven over het moment van aankopen van een nieuwe Mac.

Er stonden redeneringen als: over een maand verschijnen er nieuwe PowerBooks, dus wacht tot deze release om een huidig model te kopen, i.v.m. prijsverlaging.

Weten jullie welke site ik bedoel?[/quote:827d6fecb7]

http://buyersguide.macrumors.com/

Cool. Bedankt voor de snelle reactie!

[quote:086473d65b="maccnl"]Cool. Bedankt voor de snelle reactie![/quote:086473d65b]

geeen dank :)… ik vind het trouwens op zich wel handig… want er staat ook nog eens bij welke geruchten er over het product rondgaan enzo…

euh er zijn pas nieuwe powerbooks uit. zou me sterk verbazen als deze roddel klopt!

[quote:5346b96016="boesboes"]Zou me sterk verbazen als deze roddel klopt![/quote:5346b96016]

De topicposter spreekt ook over de verleden tijd:

[quote:5346b96016]Er [b:5346b96016]stonden[/b:5346b96016] redeneringen als…[/quote:5346b96016]