Tik in geluid bij iMovie 5

Hallo,

In de nieuwe Imovie 5 krijg ik bij de overgang van een normale videotrack in een overgang of effect een tik te horen die ik niet wegkrijg, ook niet als ik het volume van het geluid op 0% zet.
Heeft er iemand een idee, hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Groetjes,
Jiri

De laatste 0,2 seconde erafknippen misschien? (dat werkte bij mij voor net zoiets) Of anders een heel korte fade-out maken? Of het geluidsspoor exporteren en daar het laatste stukje afknippen (of helemaal weggooien)?

[quote:72359101d7="Brak Mak Morn"]De laatste 0,2 seconde erafknippen misschien? (dat werkte bij mij voor net zoiets) Of anders een heel korte fade-out maken? Of het geluidsspoor exporteren en daar het laatste stukje afknippen (of helemaal weggooien)?[/quote:72359101d7]

Ja, een heel korte fade out maken, heb ik ook geprobeerd, maar biedt helaas niet de oplossing.
Ik blijf verder zoeken…thanx anyway :wink:

Groet,
Jiri

Ga naar je Voorkeuren in iMovie Onder tab: Algemeen: Vink uit: Speel geluidseffecten af bij gebruik magnetische tijdbalk Waarschijnlijk zit hier het probleem!!!

ik heb dit probleem ook gehad in imovie 4 de enige oplossing die ik kon bedenken is om er een hard muziekkie achter te zettten.

kris

Heb je de update 5.0.1 al gedaan? Schijnt dat soort fouten te moeten verhelpen...

Ben er al achter... Problemen blijven bestaan in Imovie 5, maar als ik de film exporteer naar Idvd of naar een Quicktime film is het probleem weg... Is dus niet echt een probleem meer... :wink:

Groet,
Jiri