tilde ?

Waar is de tilde bij een mac? je weet wel dat wenkbrauwteken dat ze vooral bij de spaanse taal gebruiken? :sealed:

Links op je toetsenbord (rechts van je shift-toest).

~Zo simpel kan t leven zijn se``Ÿ~nòrrrŸŸnŸˆŸˆNŸŸ````~~~~nj~`~`n~n`n`n`nn¨nüö.... Maar dan krijg ik 'm nog niet op de n zoals in het Spaans 'senor'.~

Trouwens zal het op een azerty toetsen bord wel ergens anders zitten. Dus de optie toets en de n en dan heb je een ~. optie toets en n en daarna een n geeft: ñ

Vooral blijven oefenen señor... Ik heb weer makkelijk lullen met m'n TactilePro, option-n dus :innocent:

~n`n`Nn`nnn`nònn`nn~nn`~`~`n~N~nnn~~`n`~`n`ñ`nn`ñ Blijven oefenen zei je toch... pfff `n`n`ñou se`ñor, daar is tie da`nn`nn`ñ :wink: è-ü-ó enzo vinik makkelijker dan ñ :)

Vroeger kon je voor de naam van je bestand een tilde typen als je het onderop geplaatst wilde hebben...

Helaas, die handige functie is niet meer.

[quote:19f5e7d97e="arneblk"]Vroeger kon je voor de naam van je bestand een tilde typen als je het onderop geplaatst wilde hebben...

Helaas, die handige functie is niet meer.[/quote:19f5e7d97e]

Zo kon je ATM in toom houden, dat waren nog eens tijden 8)

[quote:b824863e1f="dada1958"][quote:b824863e1f="arneblk"]Vroeger kon je voor de naam van je bestand een tilde typen als je het onderop geplaatst wilde hebben...

Helaas, die handige functie is niet meer.[/quote:b824863e1f]

Zo kon je ATM in toom houden, dat waren nog eens tijden 8)[/quote:b824863e1f]

Of voor bepaalde extensies, die niet lekker wilden draaien als ze in bepaalde volgordes werden opgestart…

Señor?

[quote:e3199299d3="vepsylon"]Waar is de tilde bij een mac? je weet wel dat wenkbrauwteken dat ze vooral bij de spaanse taal gebruiken? :sealed:[/quote:e3199299d3]

Je vergeet een belangrijk detail, niet alleen op een Mac, maar ook op een Azerty-toetsenbord!

Señor :wink:

thanks iedereen ! ! ! Mucios gracias, wat zou ik zijn zonder juliie . . . :D

Cambie tu 'mucios gracias' o te odio :p

Trouwens het accent vind je op een Belgsich azerty onder alt + &/1-toets, zo ben je helemaal op weg om volledig español te tikken :wink: