Tim Cook: 'Apple TV+ heeft zich bewezen tegenover de fans'

Apple TV+ bestaat nu bij twee jaar. Volgens Apple-baas Tim Cook hoeft de streamingdienst zich niet meer te bewijzen. Dat heeft het al gedaan.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Ik zit nog in mijn gratis periode en ben best tevreden over de kwaliteit van de Apple Originals. Wat ik wel irritant vind is dat ‘gratis’ en betaal content door elkaar heen loopt. Je kan dus zoeken naar een titel, wat vinden en wanneer je dat aan klikt blijkt dat je moet betalen om dat te kunnen zien. De bedragen die je dan moet betalen om zo’n titel te huren (dus 1x te zien) zijn vaak behoorlijk, soms zelfs hoger dan het maandbedrag van het betaalde abonnement. Omdat ik iemand ben die meer naar films kijkt dan naar series vraag ik me af of ik Apple TV+ ga continueren na de gratis periode.

Dat is ook bij Amazon Prime zo. Je betaald al per maand en moet voor veel films en series nog eens extra betalen. Ook dat zie je pas als je de betreffende flic aanklikt.

Typisch weer het Cook-dooddoenertje.
“Bewezen tegenover de fans” => dat haalt je de koekoek, anders waren het geen fans. Het probleem is alleen dat er (percentagegewijs) zo weinig fans zijn, terwijl vooral Amerikaanse klanten ermee doodgegooid worden.
Het is qua marktaandeel gewoon de meest matige/slechte streamingdienst