Hi
Ik heb in US TimeCapsule 500 GB gekocht, alleen werk hij(nog) niet.
Op de apparaat staat dat hij van 110-240v aankan. Echter als ik stekker erin steek gaat hij niet aan. Iemand een idee, moet ik iets aanpassen om van US naar Europa te zetten of heb ik complete miskoop gedaan?
Heb mijn timecapsule 500 GB ook uit de states en die werkt prima. Aanvankeljk had ik 'm met z’n amerikaanse stekker op een 110V stekkerblok aangesloten (kom er wel vaker maar uiteindelijk zit 'ie nu direkt op een 220V aansluiting met het snoer van mijn oude extreme. Aan het voltage kan het lijkt mij dus niet liggen.
Is 'ie echt helemaal ‘dood’? dan zou ik toch als eerste de stroomvoorziening van (in) stopkontakt tot TM nalopen en eens extra aanduwen . .
Vergeet ik nog te vermelden: (off topic) Als je een Elgato eyetv 250 plus uit de states haalt doe je dus wel een miskoop, want die werkt niet met DVB-T standaard . . . . . :oops:
[quote:da96c262e7="MacJelle"]Vergeet ik nog te vermelden: (off topic) Als je een Elgato eyetv 250 plus uit de states haalt doe je dus wel een miskoop, want die werkt niet met DVB-T standaard . . . . . :oops:[/quote:da96c262e7]
Kan je toch ook gewoon in Nederland kopen? veel Mac Resellers hebben wel Elgato spul en anders kunnen ze die wel bestellen.
gents, ik had hem aan de gang(stekker er inderdaad iets dieper in) maar nu is hij uit. en me geen mogelijkheid aan te krijgen. kan toch niet doorbranden of op slaapstand
heeft iemand ervaring als ik het niet aan de gang krijg om di op te sturen naar US?