Zonet kon mn Mac even niet meer volgen en delete hij ipv die 1ne log,de hele boel logs ... maar dit vanuit MSN Messenger,dus ook niets meer uit de prullenbak te halen.
Ik ben qua TimeMachine een complete n00b,heb hier ook al eens de zoekfunctie gebruikt,maar veel wijzer wordt ik niet direct.
Iemand een manier om die gehele map,met al die logfiles (htm’s zijn dat zeker?) terug te halen?..
Ga naar THUISMAP --> Documenten --> Microsoft User Data --> Microsoft Messenger History --> Personal --> selecteer je emailadres. Dan start je TimeMachine op, (wanneer nodig, klik nog een keer op de map) en druk op Zet Terug.
Als ik kijk via TimeMachine,dan heb ik zogezeg geen thuismap,behalve bij de backup van vandaag (die gemaakt is na die domme fout natuurlijk…) … dus betekend dit dat ik alles definitief kwijt ben? :o …
Geen thuismap in Time Machine terwijl je dat gebruikt, lijkt me sterk?
NickSmits geeft de goede richting aan maar je moet de Finder openen en dan naar je thuismap (= gebruikersnaam) Ik kom overigens niet verder in de Finder dan ‘Microsoft Messenger Data’. Klik daarop en open Time Machine vanuit je menubalk of Dock…
Time Machine brengt je dan terug in de tijd naar de geselekteerde folder 'Microsoft Messenger Data. Ik denk dat je deze hele folder wel kan terughalen. Zoals gezegd, Messenger vooraf afsluiten!
van zodra ik de thuismap aanklik,of de Microsoft User Data map, en dan "Activeer Time Machin" in mn menubalk... dan springt Time Machine op,maar keert hijzelf terug naar mijn Harddisk map.. of "Macbook Pro van .." ... hoe kan dit nou? :s
Ja... ik selecteer de map "Microsoft User Data" en activeer dan Time Machine.. dan springt mn bureaublad weg en komt Time Machine boven,en ondertussen switched hij in de finder naar de map "Macbook Pro van Jonas Wallecan" ....