Timemachine Backup van TC kopieren en doorsturen?

De ssd van mijn collega zijn macbook pro is gecrasht. Er is een Time Machine Backup hier in NL. Maar mijn collega zit nu in het buitenland. Ik probeer de .sparsebundle te kopiëren zodat ik deze op een server kan zetten en hij hem weer kan downloaden en zo zijn instellingen etc kan terugzetten.

Het kopiëren van de .sparsebundle stopt steeds. Het idee is om de .sparsebundle op de synology te zetten zodat hij deze weer kan downloaden.

Is er een manier om dit te laten werken?

Of moet de macbook Pro hier in NL zijn?

Is er misschien een maximumgrootte voor de bestanden op het Synology-apparaat? Als het bestand dat je probeert te kopiëren groter is dan dat, zal het niet lukken.

Zo ver ben ik nog niet eens…bij het kopiëren naar de schijf van de iMac waar ik nu op werk gaat het al mis…ook blijft er calculating size staan als ik wil kijken hoe groot het .sparsebundle bestand is.

Het gaat niet zomaar. Apple heeft er wel een document over hoe de bundle van de ene HD naar de andere te zetten: https://support.apple.com/nl-nl/HT202380
Ik zie het niet gebeuren, dat je 'm zo kunt helpen.

Zit ie niet op iCloud, zodat ie de belangrijke zaken weer ter beschikking heeft; ook mbv iCloud Drive?

Hmm balen…