TIP OsX

Waarschijnlijk ben ik de enige die dit nog nooit eerder ondekt heb maar goed:

Omdat we altijd veel ventertjes, programma’s en andere dingen op hebben staan zijn we soms genoodzaakt handmatig te “hiden”. Dan nu een simpele truc om het ff iets makkelijker te maken.

[b:b7cf0f5665]apple-option-click[/b:b7cf0f5665] op een app in het dock maakt het mogelijk te focussen op het desbetreffende onderdeel en de rest in 1 keer te verbergen.

Et voila, doe er mee wat je wilt…[/b]

die kende ik nog niet... hartelijk dank

Heb ik nog een mooie toets voor jou!

[b:d5d3283dcc]de optie-toets![/b:d5d3283dcc]

Probeer het maar uit, als je bijvoorbeeld de finder open hebt staan en je drukt op archief dan komen er veel opties :stuck_out_tongue: naar voren. Zo vond ik onder mac os 10.1 het info-venster erg handig. Die was namelijk interactief. Tegenwoordig is het info-venster statisch. Maar niet als je appeltje-optie-I indrukt.

[quote:6c307f060b="boelie"]Heb ik nog een mooie toets voor jou!

[b:6c307f060b]de optie-toets![/b:6c307f060b]

Probeer het maar uit, als je bijvoorbeeld de finder open hebt staan en je drukt op archief dan komen er veel opties :stuck_out_tongue: naar voren. Zo vond ik onder mac os 10.1 het info-venster erg handig. Die was namelijk interactief. Tegenwoordig is het info-venster statisch. Maar niet als je appeltje-optie-I indrukt.[/quote:6c307f060b]

In het menu zie ik het nut niet zo, maar dat met het infovenster is wel handig!