Tip: TechTool pro version 4

Ik heb het net gekocht voor €59,= ex btw bij MacHouse..

Goedkoop? Of niet??

Volgens mij heb je een koopje!! Bij mij in de winkel gaat het voor zeker +100 de deur uit!

Ik kan me vergissen…!?

Ik kijk maandag gelijk ff!!

Ik heb ze ook twee keer gebeld en gemailed, om te voorkomen dat ik voor niks zou rijden, want ik geloofde het niet (ik dacht ze zullen wel een update bedoelen) (Woerden) maar het was toch echt waar zeiden ze. En het was ook waar want ik heb hem vandaag gehaald (en een gratis iMok, mijn dag kan niet meer stuk, nou Nederland nog winnen..). Ik zou wel eerst bellen of ze hem nog op voorraad hebben. Maar het verhaal was dat ze een aparte manier van inkopen hadden zodat de klant er ook voordeel van zou hebben: mooi toch..

Je kan ook een cross-grade doen als je nog een oude Norton versie hebt liggen. Kan even niet de site vinden van de nederlandse dealer waar dit kan. Zal maandag op de zaak even kijken..

kijk bij www.noadis.nl

[quote:c8171a6907="pepe"]Je kan ook een cross-grade doen als je nog een oude Norton versie hebt liggen[/quote:c8171a6907]

laat ons raden wat die cross-grade kost ?

goed geraden !

eerst kijken en daarna antwoorden

nee, eerst antwoorden en dan pas kijken !

de crossgrade is trouwens Inc. BTW, de prijs die Boekeloo betaalde bij Machouse is Ex. BTW
dus de crossgrade is toch nog goedkoper

(ik dacht dat ie even duur zou zijn)

Ja ik dacht ook dat ze het een en ander hadden verwisseld kwa prijs. Die 59 kwam me ook al bekend voor

Diegenen die reeds een Apple Care contract hebben met daarin Techtool Deluxe of Norton Utilities kunnen op de site van Micromat de Tech Tool Pro 4,02 CD bestellen voor 59,97 $ (!). Het enige wat je moet doen is je registratienummer van je Apple Care contract of Norton Utilities opgeven.