Tipje: Ultieme bescherming voor iPods?

Ik zag net op een [url=http://plasticbugs.com/?p=305#protecting]blogje[/url] een aanrader voor - wat lijkt - de beste bescherming voor iPods tot nu toe:

https://www.theinvisibleshield.com/

Dit is eigenlijk geen hoesje maar een laagje ‘film’,
100% doorzichtig, dus je iPod wordt geen boerig
lelijk ding zoals bij de meeste hoesjes.

Demofilmpje voor de 30 GB iPod Video:
http://www.riseupandshine.com/movie/installation_ipod_Med.mov

Erg overtuigend filmpje (debiel dat ze 'm niet op de
voorpagina hebben gezet).

Ik denk dat ik d’r één ga proberen. Hij is $25 en ik heb op de één
of andere manier in het ordermechanisme Free Shipping kunnen
selecteren. Klopt dat niet dan is het $22 verzendkosten :confused:

Ze hebben 'm voor ieder model iPod lijkt wel.

PS: Dit is geen reclame, ik heb niets met invisibleshield.com te maken.

Het is een GEBRUIKSVOORWERP...!!!!

Mja, en een hele mooie ook ;) (en dat wil ik graag zou houden)

Een paar krasjes op je schermpje zijn toch niet zo erg?

Ach, hou je geld in je zak, en koop dat nou gewoon niet. Krasjes komen er toch wel op, of je nou zoiets gebruikt of niet.

Worst case scenario: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=67250&highlight=invisibleshield

Redelijk dikke oplichterij. Diezelfde velletjes kosten voor een gemiddelde PDA een paar euro. Ik heb de mijne voor mijn navigatiesysteem uit Japan (!!!) laten komen en was in totaal 11 dollar kwijt.

b.t.w.: Ik heb één krasje op het scherm van mijn iPod Photo en vind dat behoorlijk irrirant.

Heb mijn mobiele telefoon-schermpje al mishandeld met tandpasta om te kijken of daar de krassen mee verdwijnen, maar zag weinig (geen?) resultaat.

KarelWillem: Hoe weet je dat je $11-velletje van hetzelfde materiaal was?

Bij deze krijg je er trouwens een voor de voorkant, voor het clickwheel en
voor de achterkant, plus wat spulletjes in flesjes. Lijkt me redelijk binnen proportie.

Was er hier niet ergens op het forum een topic met iemand die op die manier zijn iPod verkl*** had?

[quote:4f1b090716="KarelWillem"]b.t.w.: Ik heb één krasje op het scherm van mijn iPod Photo en vind dat behoorlijk irrirant.[/quote:4f1b090716]

Ach, je iPod is persoonlijk. Het bevat mooie momenten. Emotie. Iedere kras op je iPod is als een litteken op je lichaam: een eeuwige herinnering aan dat ene, vaak emotische, moment. En juist die momenten moet je koesteren, moet je liefhebben en herinneren. Want je iPod bevat een stuk van jezelf, jouw emotie, jouw muziek!

Mijn iPod heeft zo veel meegemaakt, de achterkant is mat ipv glanzend, en elke keer als ik hem zie dan herinner ik me al die mooie momenten weer. :slight_smile:

[quote:4f1b090716=“Matt.”]Was er hier niet ergens op het forum een topic met iemand die op die manier zijn iPod verkl*** had?[/quote:4f1b090716]

yep, lees ff een paar regels omhoog…

Just .. Srry Tijn :-)

Ik heb er pas nog mijn iPod mee verzopen :?

Tijdens het aanbrengen ging mijn iPod ging hij ineens aan terwijl hij op hold stond… De bescherming is idd perfect, maar het is wel een groot risico dat je neemt…

Hmmz ik de invisible shield ook al besteld, nu alleen nog ffe afwachten. Vriend van me heeft hem al erop zitten je ziet echt bijna niks :D en kvind het beter hoef ik telkens niet uit het irritante hoesje te halen :innocent:

[quote:9e2094627c="GordonNL"]Ik heb er pas nog mijn iPod mee verzopen :?

Tijdens het aanbrengen ging mijn iPod ging hij ineens aan terwijl hij op hold stond… De bescherming is idd perfect, maar het is wel een groot risico dat je neemt…[/quote:9e2094627c]

Dat kan ik mij niet direct voorstellen dat hij aanspringt als je hem eerst hebt afgezet en dan de Hold-knop hebt opgezet. :?

:) Het feit dat er 1 kras op zat gaf mij een korting van meer dan 150 euro.... ik klaag niet...

Ik neem een iKitty als bescherming

zie je dat shield echt niet want op die fotos is die ipod heel dof en zie je hem wel? heeft niet iemand het gedaan er er een foto van

Ik heb die invisibleshield er nu een dikke maand opzitten en er zit nog steeds geen krasje op. Ik vindt het een top-oplossing, mede omdat (mocht er een krasje opkomen) je een lifetime garantie krijgt op de folie. Ik gebruik geen andere hoesjes en m'n iPod (Video) wordt dagelijks zo'n 8 uur gebruikt (!)

Het is wel even een gedoe om de folie er “bubbel-loos” op te krijgen, Maar als je de gebruiksaanwijzingen goed en rustig opvolgt, heb je echt een kristalheldere beschermlaag om je iPod zitten.

Wat mij betreft de beste oplossing, als je geeft om het design van de iPod.