Tips voor autobelettering

Ik heb een opdrachtje om voor twee bedrijfsauto's belettering te ontwerpen en verzorgen.

Aangezien ik dit nog niet eerder heb gedaan, vraag ik mij af of iemand goede ervaringen met bedrijven in de omgeving Rotterdam die dit vakkundig kunnen uitprinten en opplakken.

Is het handiger om gebruik te maken van folie of kan ik het ontwerp beter laten zeefdrukken. (Ik zal waarschijnlijk ‘slechts’ gebruik maken van twee steunkleuren).

Bedankt weer!

Als het niet full colour is (en idd 2 kleuren) is folie een goede optie. Je kunt dan geen gebruik maken van tinten of verloopjes. Puur die 2 foliekleuren. bij full colour kan it wel. dan wordt er gewoon geplot op plastic folie.

Hey dan....

Als je een bedrijf zoekt in de buurt van Rotterdam dan kan ik je zeker Burei reclame aanraden. Kijk even op www.burei.nl . Het is een klein bedrijf in Bleiwijk (bij zoetermeer), ze zijn goed van prijs, leveren goede kwaliteit en ze zijn ook nog eens snel.

suc6

Kijk op [url]http://www.esbi.nl/[/url] Wij maken alles op het gebied van reclame. Noem het maar op of we maken het.