Tips voor de Lounge!!!

Ik vraag even de aandacht van de [b:535cc8d10e]nieuwe Loungers[/b:535cc8d10e]:

[b:535cc8d10e]S.v.p. eerst checken of er al een post bestaat over het onderwerp wat jij graag zou willen aansnijden. Click ook gerust een paar pagina’s terug om te zien of wellicht je onderwerp daar al is aangesneden. De Lounge wordt een rommeltje als iedereen maar klakkeloos threads begint. Wellicht niet helemaal van toepassing op de Lounge echter wel handig om even te lezen: Hoe stel ik een vraag op One More Thing?[/b:535cc8d10e]

idd. kan het niet vaak genoeg zeggen... zoekfunctie en...

[b:cb39b8b9c2][size=24:cb39b8b9c2]Forumregels![/size:cb39b8b9c2][/b:cb39b8b9c2]

Oh. Belangrijk is ook nog: Have fun and be creative! :D

[color=red:204721bcae][b:204721bcae]Voor de mensen die foto's plaatsen die horizontaal ineengedrukt worden:[/color:204721bcae][/b:204721bcae]

[b:204721bcae]Neem 's een kijkje bij Pathos. Daar worden geweldige pic converters aangeboden waarvan freePhotoconverter (naam zegt het al) zelfs gratis is.
Het programma werkt uitermate geweldig en ik kan het iedereen die regelmatig (en niet regelmatig) afbeeldingen post in het forum ten zeerste aanraden.
Een ineengedrukte foto is niet alleen vervelend om naar te kijken, de foto is klaarblijkelijk in de breedte te groot en het zou fijn zijn als dat werd aangepast.

Zodra je freePhotoConverter gestart hebt, kun je linksboven in de app de button [i:204721bcae]Settings[/i:204721bcae] zien. De setting die het handigst blijkt voor het forum is de volgende:

[img:204721bcae]http://www.sigterm.nl/public/images/PE_settings.gif[/img:204721bcae]

Je foto komt in je “Picture”-folder terecht in een map die “Converted Photos” is genoemd. Van hieruit kun je je foto uploaden naar de locatie die je gewend bent te gebruiken voor afbeeldingen die je graag wilt posten op het forum.[/b:204721bcae]

Voor de goede orde en gezelligheid verzoek ik iedereen gewoon ook een beetje rekening met elkaar te houden. En dan zeker met name met de minderjarigen. We hoeven geen mietjes te zijn, maar het is zeker niet de bedoeling dat iemand zichzelf steeds profileert door hier termen als [b:5f6a447e0e]"gen••kt"[/b:5f6a447e0e] e.d. te komen plaatsen. Er zijn genoeg andere bewoordingen om hetzelfde effekt te bereiken. Dit is een heel vrij en open forum en het is fijn als we de mogelijkheden ook zo ruim mogelijk kunnen benutten.