Tis weer zo ver. Dit keer DVD player

Ik probeer DVD Player te openen in mijn dock of APP map en dat zegt ie vol trots:

DVD Player encountered a serious error.

Unknown Error. [1634955892]

Herstarten, software recovery draaien (APPLICATIONS hersteld), preferences weg halen lukt allemaal niet. Nog steeds dezelfde fout. Teleurstellend dit. Hoevaak heb ik dit programma zoal gebruikt? Minder dan 10 keer denk ik.

Help me.

(Lijkt mijn oude Windows bak wel, zo vaak lopen programma’s vast. Dreamweaver ook al vandaag, de demo van Wolfstein ook al een keer of drie, zo kan ik nog wel ff doorgaan)

Heb je DiskWarrior eroverheen gegooid? Dat zou ik doen. Eventueel kan je nog kijken of de DVD vies is.

Sterkte :wink:

Er is toch wel meer aan de hand precies dan een vieze CD, als al zijn programma's beginnen raar te doen en het windows gevoel optreed. Zeker al diskwarior proberen

[quote:43cf3e574f="MacAttack"]Er is toch wel meer aan de hand precies dan een vieze CD, als al zijn programma's beginnen raar te doen en het windows gevoel optreed. Zeker al diskwarior proberen[/quote:43cf3e574f]

Het lijkt alsofer zeker meer aan de hand is dan een vieze CD/DVD maar als je de boel gaat bekijken, is het handig om te checken dat er geen vuil op de schijf zit. Je weet dan zeker dat het daar niet aan ligt. Vandaar.

Hallo mensen,

Het programma crashed al zonder dat er een DVD in zit. Dus dat kan het niet zijn. Wat is diskwarrior precies?

Aaah, tis opgelost. In de knowledgebase stond dat die fout door de development tools komt die ik net geinstalleerd heb. Bedankt voor jullie hulp.

[quote:017875df66="franswilco"]Hallo mensen,

Het programma crashed al zonder dat er een DVD in zit. Dus dat kan het niet zijn. Wat is diskwarrior precies?[/quote:017875df66]

DiskWarrior is een van de beste disk-utilities. Van het bedrijf ‘Alsoft’.

welk artikelnr. van de knowledgebase was dat?

Heb hetzelfde porbleem, heb inderdaad ook development tools geinstallerd rond de tijd dat heb probleem zich voor het eerst voor deed. Wat is de oplossing...want die heb ik nog niet!

en al gevonden, dus voor wie de oplossing nog zoekt:

Rename or remove the earlier HIServices framework installed by the Developer Tools package. To rename the framework, enter the following commands into the Terminal:

cd /System/Library/PrivateFrameworks/
sudo mv HIServices.framework HIServices-old.framework
[/i]