.tk zonder reclame ?

kort vraagje:

Kan je bij een .tk adres van de reclame banner af ? ( werkt zo’n scriptje? )

Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij valt dat wel in te stellen.

Ja dan moet je betalen. Neem een .cjb.net of .nl.nu TK suckt

.cjb.net of .nl.tt [i:a209ec8704]suckt[/i:a209ec8704] ook hoor, om het in jou termen te noemen, borisboef. Ik geloof dat het mogelijk is de reclame weg te halen, je zult even moeten zoeken in de voorkeuren van je account. Succes!

[quote:3bfaeef90b="WebJ"]je zult even moeten zoeken in de voorkeuren van je account. Succes![/quote:3bfaeef90b]

Klopt. Je gaat naar dot.tk, dan naar my dot tk, vul je wachtwoord in. Dan naar My marketing en daar kun je aanvinken dat je geen Banner wilt.

tnx iedereen, maar ik vroeg het ook omdat ik gehoord had dat dat dus niet meer kon om het in je acount te deactiveren.

Waarom 'suckt ’ .tk trouwens t.o.v. die anderen? Te traag?

Verwijderd

ik denk dat jij wel eens groot gelijk zou kunnen hebben Martiniman :wink:

[quote:f25b37a317="ElectricCat"]tnx iedereen, maar ik vroeg het ook omdat ik gehoord had dat dat dus niet meer kon om het in je acount te deactiveren.

Waarom 'suckt ’ .tk trouwens t.o.v. die anderen? Te traag?[/quote:f25b37a317]

het suckt omdat het vaak offline is en dan je redirect niet meer werkt. als je er wat geld voor over hebt kun je via digitalus of via herejezus hosting hele goedkope pakketjes krijgen, ook met domeinnaam erbij (herejezus hosting is het goedkoopste met 2 euro per maand, exclusief, maar INclusief domeinnaam).

je kan ook ‘gratis’ (1.30 voor activatie) hosting nemen bij herejezus hosting en dan voor een euro ofzo een .nl of een .info domein ergens scoren die alleen kan redirecten naar je ‘gratis’ hosting account bij HJ.

Je kan ze uitzetten hoor

je gaat eerst gewoon naar My dot Tk dan klik je op My Marketing vervolgens domeintje selecteren en dan klik je
“No, thanks, I don’t want to have a banner on my website. I am not interested in being selected for a review on Dot TK’s website or a great Dot TK Polo Shirt.”

aan, en als het goed is heb je geen reclame meer :wink:

[quote:d62504b877="Martijn Bakker"][quote:d62504b877="WebJ"]je zult even moeten zoeken in de voorkeuren van je account. Succes![/quote:d62504b877]

Klopt. Je gaat naar dot.tk, dan naar my dot tk, vul je wachtwoord in. Dan naar My marketing en daar kun je aanvinken dat je geen Banner wilt.[/quote:d62504b877]

.

[quote:49ae66a6a2] het suckt omdat het vaak offline is en dan je redirect niet meer werkt. als je er wat geld voor over hebt kun je via digitalus of via herejezus hosting hele goedkope pakketjes krijgen, ook met domeinnaam erbij (herejezus hosting is het goedkoopste met 2 euro per maand, exclusief, maar INclusief domeinnaam). [/quote:49ae66a6a2]

dankejewel Strifer, daar heb ik wat aan

trouwens, @ tomfeys en laatste reactie Strifer , de reden dat ik dit vroeg was dat ik dit gelezen had :

“Unfortunately [b:49ae66a6a2]Dot TK Linker Promo is disabled now.[/b:49ae66a6a2] Cannot disable the banner.”

dus…

Waarschijnlijk is dat als je nu een nieuwe .tk naam aan zou maken, ElectricCat. Of tenminste, dat denk ik :wink:

.TK heeft dat uitgezet en zijn regels verscherpt. Wil je nu geen banner meer, dan moet je tienduizenden bezoekers per maand hebben, en dan kun je 't pas disablen.

Wat wel helpt is dit:

1. Je stelt in bij My DOT TK dat je een bannerframe wilt.
  2. Zet volgende code in de headtags van je website:

[code:1:28a2293b5f]<script>
<!–
if (window!= top)
top.location.href=location.href
// →
</script>[/code:1:28a2293b5f]
3. Je breekt uit de frame en gaat naar de pagina waar de pagina opstaat.

Dit werkt natuurlijk niet als je site met frames werkt en je bent sowieso beter af met een domeinnaam zoals .nl, .com, .be: dat komt professioneler over.

Dankjewel Sam ! Dat wou ik weten, ik denk dat ik ze trouwens maar ervan ga proberen te overtuigen idd een domeinnaam te registreren. :wink:

En webruimte kopen ? http://www.thebignoob.com/Blog/298/dreamhost-for-9-bucks Ik weet niet of de actie nog bezig is.

En een .nl domeinnaam hoeft helemaal niet duur te zijn...

Ik heb een .nl adres via mijndomein.nl:

[quote:9028522025=“mijndomein.nl”]1 gig verkeer per maand.
100MB schijfruimte
10 emailadressen > 30 MB per emailadres.
PHP scripts mogelijk
29 euro per jaar

Alleen vastleggen van je domeinnaam,
zonder email en hosting kost 9,- euro per jaar.[/quote:9028522025]

ik heb bij webreus nog veel goedkoper. [url]www.webrues.nl[/url]

Voor 10 euro per jaar heb je dit

[code:1:9f0f69bd4b]
Diskruimte voor website en mailbox 100 MB
Dataverkeer per maand 5 GB
Aantal mailboxen (pop/imap/webmail) Onbeperkt
Aantal subdomeinen + aantal databases Onbeperkt
Tomcat java server, CGI scripts Ja
Virusscanner, spamfilter, webmail, auto-responder Ja
Web application pack Ja
Eigen control panel voor beheer + FTP toegang Ja
Setup kosten Geen
php4, MySQL, Apache, PostgreSQL, Perl, Phyton Ja
Prijs per jaar (inclusief BTW) EUR 9,99
[/code:1:9f0f69bd4b]

Typfout?

Zo dan waarschijnlijk:
www.webreus.nl

Weet iemand wie daarachter zit. Stratumsedijk 23 in Eindhoven ken ik namelijk als een studentenflat met heel snel internet. Draaien ze hun servers gewoon daar? Met gratis TU-bandbreedte?

en je favicon bij TK blijft niet behouden kan dat op een manier wel?