*.tmp-bestand in Illustrator CS

Misschien komt iemand dit probleem bekend voor. Illustrator CS maakt steeds tijdelijke bestanden aan tijdens het draaien van het programma. Bijvoorbeeld: Acr597519.tmp

Toevallig iemand die mij kan helpen dit op te lossen? Ik heb het ooit geweten, maar ben het ff kwijt.

hier is opzich niets mis mee,.. als het goed is worden ze automatisch weer gewist.. *-)

ik gebruik nog windows,… daar worden die bestanden volgens mij niet eens gemaakt…

Het zou net iets beter zijn als die tmp files onzichtbaar waren. Vervelender vind ik dat als ik in acrobat een pdf opsla er 2 pdfen bij komen 1 met de goede naam van 0 kb. en een die ook zo'n nummer heeft en die wel de informatie bevat.

Het zou net iets beter zijn als die tmp files onzichtbaar waren. Vervelender vind ik dat als ik in acrobat een pdf opsla er 2 pdfen bij komen 1 met de goede naam van 0 kb. en een die ook zo'n nummer heeft en die wel de informatie bevat.

ScubaMac, dat heeft te maken met te lange namen! Die kan Acrobat niet aan, dan moet je kortere namen gebruiken.

he bedankt - ook wel vreemd, dat adobe programma's geen lange namen ondersteunen- toch? En dan die temp bestanden (indesign en illustrator) waarom zet hij die niet in een mapje in de bibliotheek? En waarom kan in vanuit indesign de kolom breedte van de open en save vesters niet aanpassen?

Zou Adobe daarom met een ‘bridge’ komen - een soort van eigen finder…

Je zou toch van zo’n bedrijf meer verwachten.

ScubaMac,

Ik kan mijn vensterbreedte wel aanpassen. Is je versie wel helemaal up-to-date?
Ik werk met InDesign versie 3.0.1 en Tiger.

het systeem is inderdaad nog panther. Ik wacht nog even met updaten tot 10.4.nogwat.... maar dat zou voor mij de belangrijkste reden zijn om up te daten!!!