to do list

Ik ben op zoek naar een handige to do list om mijn werk goed te organiseren. Wie heeft ervaring met dergelijke software ?

Biedt iCal niet wat je zoekt? Best een leuk programma. Zoek anders eens op versiontracker.com

Als je Office v.X hebt zit er een steengoede in Entourage -> Tasks.

Oh, nee geen Entourage voor een simpel To Do lijstje! Dat is toch niet nodig? Het wil prima hoor daar niet van maar ik vind Entourage een beetje zwaar om alleen hiervoor te gebruiken. Als je ook je mail etc in Entourage gebruikt is het inderdaad een uitkomst.

Ik heb op versiontracker één hele leuke en één redelijke gevonden. 2remember is heel erg mooi maar is helaas niet gratis ($13) en ToDo Monkey, die is gratis maar niet zo heel mooi.

Misschien dat ik ooit nog eens ga proberen zelf zoiets voor X te schrijven, ik wil me toch eens gaan verdiepen in Project Builder en Interface builder. Als ik dat ga doen zal het resultaat uiteraard gratis beschikbaar gesteld worden voor de mensen hier.

[b:bed45bf90b]Konfabulator![/b:bed45bf90b] :P

[img:bed45bf90b]http://www.slabface.com/img/todolist.jpg[/img:bed45bf90b]

Topproggie! Bijna álles te configureren (transparantie, levels etc.)
Hier kan je het programma downloaden en hier de wereld aan widgets :smiley:

en je kan ook nog een prioriteit er aan geven topproggie!!!

ToDo is ook zo'n progje en in de nieuwste publish staat bij internet ook een progje maar ik heb die niet zo bij de hand op dit moment

Apple's 'plaknotities' behoort ook tot mogelijkheden, ook al is ie saai, maar wel functioneel. :)