Toast 6 brandprogramma

hallo,

ik heb een probleem ik wil een dvd gaan branden met allemaal iso het is een video dvd van shrek
maar waar kan ik dat vinden ik kan het niet vinden :cry:

groeten[/b]

Weer zo'n zin zonder leestekens. Het zit in de lucht vandaag.

Toast kan je kopen bij de firma Roxio.

Als je wil dat iemand je helpt, is het toch aan te bevelen, iets meer info te geven, en in ieder geval je probleem duidelijk te omschrijven. Hier kan ik geen chocola van maken. Wat kun je niet vinden?

Idd, Toast 6 kan je kopen in de betere computerzaak (waar mac sofware te vinden is) Wellicht kan je daar gewoon uw iso selecteren en schrijven.

Nog makkelijker en goedkoper (lees legaler) zou zijn om gewoon de videotheek binnen te stappen en Shrek op dvd te gaan halen, ben je mss 16€ kwijt, maar volgens mij veel meer genot eraan, en dan brengt het voor de productie van die film geld in het laatje om nog een shrek-vervolg te maken…

of zal ik hier weer een serieuze discussie opstarten…laat maar dan, nutteloos te discussieren hierover…zucht

@wjgmspeedy, Toast neem ik aan, want dat staat in de titel. (Maar het neigt allemaal naar: waar kan ik daar illegaal aankomen.)

ik heb een map met allemaal bestanden gedownload die je normaal dan met iso kan branden maar ik kan geen iso doen bij een dvd bij alleen bij een gewone cd.

dus ik wil een iso audio-dvd branden met toast

alvast bedankt!

en ik heb toast al maar ik kan geen iso dvd branden

Idd kopen, en als je het anders wil, zoeken tot je het gevonden hebt, en er niet hier naar vragen.

[quote:0700737855="johandemeijer"]ik heb een map met allemaal bestanden gedownload die je normaal dan met iso kan branden maar ik kan geen iso doen bij een dvd bij alleen bij een gewone cd.

dus ik wil een iso audio-dvd branden met toast

alvast bedankt![/quote:0700737855]

S(n)orry???

ik heb het al maar ik kan niet vinden hoe ik een iso moet branden op dvd formaat

Ok sorry, hier is een link met tutorials http://www.roxio.com/en/support/toast/v6.jhtml

thnx :) ff kijken

[quote:84b566d4e2="johandemeijer"]ik heb het al maar ik kan niet vinden hoe ik een iso moet branden op dvd formaat[/quote:84b566d4e2]

Is het een ISO van een DVD?? Of bestaat zoiets niet?? :?

eeeuh.. ik werk normaal op een pc dus dit is nieuw want ik doe dit voor me stage op de pc kan je iso files selecteren en dan maakt die automatisch een dvd van.

en ik kan het niet vinden hoe dat met toast gaat

Heb zo'n vermoeden dat het als een data disk moet. Heb je al in de help van Toast gekeken, zoeken op iso en dvd.

heb nu iets gevonden ga ff branden ff testen

bedankt allemaal :):slight_smile:

ISO op een DVD kan niet, DVD's gebruiken UDF. Dit maakt voor je bestanden niet uit. Als ze op een ISO schijf werken, werken ze ook op een DVD met UDF.

Als je een DVD video wilt maken waar ook gewone bestanden op staan kan dat ook. een dvd speler kijkt in principe alleen maar naar de Audio_TS en Video_TS mappen.

Newbie@Nederlands? :wink:

Het gevolg van teveel SMSsen?

Whahaaha... sms-en. Ik ken er zo ook een paar; alleen is het probleem bij die mensen dat ze 24/7 achter de computer zitten te chatten. Daar worden ze een beetje grammatica-doof van :P

Ik neem aan dat je doelt op het weglaten van punten, komma’s e.d.? lol