Ik had deze vraag bij sotware opgesteld maar ik denk dat het hier beter op z'n plaats is
Bij Toast als je de functie disk copy kiest voor het kopieren van een dvd dan slaat hij eerst de gegevens van de disk ergens op en dan gaat hij op een nieuwe schijf branden
Mijn vraag is kan ik dit ook weer wissen waar hij het heeft opgeslagen of gebeurd dit automatisch
[quote:da8e960d82="cane"]Ik had deze vraag bij sotware opgesteld maar ik denk dat het hier beter op z'n plaats is
Bij Toast als je de functie disk copy kiest voor het kopieren van een dvd dan slaat hij eerst de gegevens van de disk ergens op en dan gaat hij op een nieuwe schijf branden
Mijn vraag is kan ik dit ook weer wissen waar hij het heeft opgeslagen of gebeurd dit automatisch[/quote:da8e960d82]
[mod:da8e960d82=“Torz”]Vandaar dat ik de anderen verwijderd hebt.[/mod:da8e960d82]
Dank u Torz, niets zo lastig als 3 draadjes van hetzelfde...
@cane: bij de ‘Preferences’ in Toast kun je de tab ‘Converted Items’ selecteren en daar zien en aangeven waar eea wordt opgeslagen (als je het al opslaat zoals KarelWillem aangaf). Je kunt er ook voor kiezen ze direct te deleten zodra Toast afgesloten wordt. Ik neem aan dat je het over dit soort bestanden hebt in je vraag. Zie afbeelding.