Toast Error tijdens Double layer burn

Wie weet wat dit betekent?> Interface Error;-50 The connection is not stable

Dit gebeurt opeens tijdens DL DVd branden met mijn externe la cie (NEC DVD ND-3500A)/firewire 400
Kan het aan de dvd media liggen, gekocht bij Digital Revolution>Vaag merk RIDISK :?
Firewire cable??
Dit kost nu al veel geld, DL branden en mislukt keer op keer… :evil:

Tibook 1000 mhz met lacie dvd+la cie harddisk
Toast 6.1.1

Alvast bedankt!!
cheers RR

Wat voor media wil je erop zetten... Data of een video?

[quote:3be9be7d0d="RR"]Wie weet wat dit betekent?> Interface Error;-50 The connection is not stable

Dit gebeurt opeens tijdens DL DVd branden met mijn externe la cie (NEC DVD ND-3500A)/firewire 400
Kan het aan de dvd media liggen, gekocht bij Digital Revolution>Vaag merk RIDISK :?
Firewire cable??
Dit kost nu al veel geld, DL branden en mislukt keer op keer… :evil:

Tibook 1000 mhz met lacie dvd+la cie harddisk
Toast 6.1.1

Alvast bedankt!!
cheers RR[/quote:3be9be7d0d]

Nu je 't toch over een externe Lacie DL-dvd-brander hebt : bestaan er eigenlijk al dual layer dvd-rw ?

Rutger>Ik wil er een Hd quicktime animations opzetten. Maar bij data zegt die het zelfde, had ik al geprobeerd. glimburger>En de lacie is een +/- brander (binnenkort te koop vanwege imac aanschaf;)

Kan het zijn dat je je breaking point verkeerd hebt liggen? dat probleem had ik met een DVD studio Pro project. Toen moest ik rekening houden met een punt (marker) wat DVDSP kon gebruiken om naar de tweede laag te gaan. Je hebt wel de functie van dual layer geinstaleerd ? ik had al ff gegekeken bij Toast.com maar ook geen melding van error -50. Sorry.