heb je wel Toast ge updated naar 6,03 ?
ik gebruik dezelfde dvd's van Imation met een G5 8x schrijven en geen problemen
toen ik Toast 6,0 gebruikte heb ik ook 10 dvd's naar de filisteinen geholpen
nadien nooit geen problemen meer gehad
dus updaten als dat nog niet gebeurt is
succes
alhier zelfde probleem gehad, toen geupdate naar 6.0.5 en sindsdien werkt de bufferunderrun weer gewoon samen met mijn pioneer a07... misschien is dat het ook bij jou?!?
heb een sony drive er in zitten maximaal 4X speed... Net Toast 6.0.7 er op gezet, maar helpt ook niet, denk dat ik maar even een ander merk DVDtjes ga proberen, dit soort problemen heb ik nog nooit eerder gehad, en dit is de eerste keer dat ik dit merk heb geprobeerd. Volgende keer wordt het toch weer MMORE.
Als iemand nog onderzetters wil hebben met een mooie paarse kant, laat je het dan even weten :x
Ik heb een een PC blad (weet even niet meer welk, kan het wel opzoeken) een test gelezen dat de Sony drive’s het Lite-on principe gebruiken voor het branden van DVD’s.
Volgens dat blad houdt dit in dat het bakken van Arita, Platium, Imation, Memorex en Traxdata media op een Sony drive tot problemen kan leiden.
Er wordt geadviseerd om andere media te nemen zoals bv Philips, Sony, Ricoh enz.
Ik weet niet of het waar is maar het sluit wel grotendeels aan met mijn ervaring met mijn Sony superdrive.
Doe ermee wat je wil.