Toast no Mmore?

Eindelijk ergens cdr--tjes gekocht zodat ik 'lastige' filmformaten (lees >702 Mb) eindelijk weg kon schrijven......maar wat blijkt: Ttoast geeft nog steeds aan dat de disc( Mmore 800Mb/90 min.) te klein is om het bestand op te branden... Heeft iemand een idee hoe dit nu kan?

Misschien ondersteunt je brander die 800mb cd's niet.. 2 mb kun je misschien wel van de file afknippen.. dan past ie op een ordinair cdtje.

Ik heb ook van die CD's van 90 minuten. Tot en met 10.3.1 kon ik die probleemloos gebruiken. Vanaf 10.3.2 was het uit met de pret.

Probeer eens het programma firefox. Zoek maar op versiontracker. Met dit programma kun je onder andere "overburnen" dwz grotere bestanden op een disk schrijven dan er eigenlijk op zou kunnen passen...

Ligt niet alleen aan toast, ook je burner moet dit ondersteunen. Dragon Burn kan wel overburnen, maar da ook alleen als je writer het wil.

[quote:d64d4c41a1="jeroenimo"]Misschien ondersteunt je brander die 800mb cd's niet.. 2 mb kun je misschien wel van de file afknippen.. dan past ie op een ordinair cdtje.[/quote:d64d4c41a1]Maar op mijn ibookje heb ik met toast meerdere cd's gebrand(700 mb versies) met 710 mb erop. Dus dat overburnen gaat wel idd. Maar blijkbaar heeft mijn Matshita cdrw 8123 een overburn funktie. Toen ik het probeerde op een teac brander weigerde toast idd en meldde te weinig ruimte..... ik zou inderdaad eerst maar eens uitvinden of je brander dat overburnen ondersteunt.