Toast probleem

Heb recentelijk toast geinstalleerd en kom het volgende probleem tegen. Kan toast niet in de programma map zetten. Bij uitzetten van mijn Imac g5 lijkt het wel of toast wordt gedeinstalleerd. Na elke keer uitzetten dus weer het dmg bestand dubbelklikken. Wie komt dit bekend voor of doe ik iets verkeerd?

gr. Vulles

ik heb dit ook weleens gehad met een programma.. maar gewoon veel proberen en opnieuw opstarten en toen stond hij ineens in mijn programma's :)

Je doet dus iets verkeerd ja. Ik moet wel zeggen dat ik bijna elke update ook een keer in de mist ga en dat Toast een lastige install-procedure heeft. Eerst heel goed lezen wat er in het begeleidend schrijven staat over het installen en precies uitvoeren wat er staat. Pas dan gaat het goed.

Als je op de dmg hebt geklikt verschijnt er een icoon waarmee je het programma kunt starten. Dat ikoon moet je verslepen naar je programmamap. That's it.

Maar bij updates moet je zorgen dat je de icoon van de update in die Toast-programmamap sleept. Als je hem ook in je algemene progr. map gooit lukt het niet vanzelf.