Toast Titanium 7 aangebrand?

Ik heb sedert Toast Titanium 7 sporadisch DVDs die ik niet kan spelen in mijn oude DVd speler. Met Toast 6 had ik minder problemen. Ik gebruik altijd dezelfde schijven (Exell) dus daaraan kan het niet liggen. In mijn oude Dvd speler kan ik meestal de films niet fast forward spoelen, volgende chapter gaat wel. Meer kans op haperingen heb ik bij lange films, maar het gebeurt ook dat niet eens het menu verschijnt, en dan kan ik de DVD zelfs niet gebruiken in dit toestel (Philips 711). Het oude toestel kan geen DVD-R lezen gebrand op een PC, wel deze met Ilife 04/05 en Toast 6. Het had ook moeite met Popcorn DVds, langere films die werden teruggebracht tot 4,3 GB. Soms waren er dan haperingen. Deze kwamen echter niet voor op mijn nieuwere Pioneer DVD speler, die dan wel meer problemen lijkt te hebben met krassen op (gekochte tweedehands) DVDs en dus geen zo'n goede foutcorrectie heeft. Alvast bedankt voor alle suggesties of hulp. :?

Hm... Dit klinkt vrij weird...

Kan het misschien aan je brander liggen? :?

Ik gebruik altijd Arita -R 8x maar sinds ik Toast 7 gebruik heb ik ook problemen .

Ik brand nu op de laagste snelheid en heb geen problemen meer.

Ik ben ook niet kapot van versie 7.

Kijk eens naar Dragonburn. Kost geen drol en is uitstekend te gebruiken.

Frans

[quote:56815d937c="reposte"]Hm... Dit klinkt vrij weird...

Kan het misschien aan je brander liggen? :?[/quote:56815d937c]

Ik heb in mijn oude G4 beige ook een Pioneer DVD107 brander zitten en herinner mij dat ik bepaalde dvds (Naschua) die ik in mijn G5 niet kon branden wel kon branden met mijn G4 Beige.

[quote:03793c9abd="Japii"]Ik gebruik altijd Arita -R 8x maar sinds ik Toast 7 gebruik heb ik ook problemen .

Ik brand nu op de laagste snelheid en heb geen problemen meer.[/quote:03793c9abd]

Ik brand op 2x.