Toast titanium start altijd op als ik een lege cd inbreng

Sind ik Toast Titanium 6.0.3 geinstalleerd heb start die altijd op wanneer ik een lege cd in de computer steek. Gezien dat ik al eens wou experimenteren met andere burn-software (waaronder die van Apple), is dat nogal hinderlijk. Ik heb al de hele manual uitgespit, maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderen. (Vroeger was dat een actie van de finder, of ligt dat aan mezelf)

Ik heb het antwoord al gevonden, (tussen haakjes ik draai Panther 10.3.3) Het is gewoon te veranderen in de Systeemvoorkeuren onder het regelpaneel (of hoe heet zoiets) CD's en dvd's. Goed dat weten we ook weeral 8)

Kijk onder Systeemvoorkeuren -> Cd's en dvd's Daar kan je aangeven welk programma wordt gestart als je een lege cd in de computer plaatst. Standaard is dit de Finder, maar na installatie van Toast is dit het programma Toast.

Succes

bij systeemvoorkeuren kun je instellen wat er moet gebeuren als je een lege cd of dvd in je computer doet.

[img:72d8e7583a]http://home.wanadoo.nl/franzle/macosx/systeemvoorkeuren.gif[/img:72d8e7583a]