toasten van interne lezer naar externe brander

Cd's bestaan ook vaak uit nummers die in elkaar overlopen. Je wil dus geen knipjes horen. Daarom brand ik dit soort cd's direct van speler naar brander. Ik vertrouw dit niet aan i-tunes toe. Op dit moment weigert de Cd-brander (Freecom portable drive.) boven de 1x te fikken in Toast. Dit ging altijd goed. Hij meldt nu bij 4x een bufferunderrun wat m.i. niet kan als de lezer een interne combo van een G5 is. Moet ik hier mee blijven leven of...? :?

Je kan ook omgekeerd werken,lezen met de freecom en intern branden. Volgens mij is een bufferunderrun ook mogelijk als je 1x brandt.

heb ik nogmaals geprobeerd maar 1speed blijf het enige dat wel werkt ik blijf het vreemd vinden dat sinds het aan sluiten van mijn scanner(epson 1670) dan maar wat geduld tonen, btw muziek moet toch langzaam worden gebakken 8)

mac-fan heeft gelijk. Je freecom moet de source zijn. Je interne brander heeft een grotere buffer.

maar wat je beter kunt doen is een image maken met toast op je HD en daarna deze branden op full (56x) speed. Ik bak audio altijd op topsnelheid. Of het lukt ligt aan de kwaliteit van het cd-tje