Toch een iPod 6G?

[quote:3f9db5288d="PietjePuk"]Dat vind ik niet bepaald het probleem, eerder dat ze non-hardware upgrades exclusief houden voor nieuwe modellen, terwijl iets 'oudere' die ook nog perfect zouden kunnen draaien. Nieuw toestel met nieuwe hardware, daarvooor moet je wel een nieuwe kopen. Das is niet meer dan normaal.[/quote:3f9db5288d]

Wat verder bij Apple nog meespeelt is dat het heel duidelijke productlijnen heeft, net zoals bij de computers van Apple. Het valt dan veel meer op dat er een nieuw model mediaspeler uitkomt.

Ik hoop dat ie komt zit nu al 6 maanden zonder een ipod :cry:

Zou er volgende week een nieuwe Ipod komen?? Schhpannend!

[quote:e3e4c59419="nfonteijn"]Ik hoop dat de iPod ooit ook navigatiefuncties meekrijgt. Als hij dan toch een groot touchscreen krijgt en vermits Apple nauwer samenwerkt met Google (Google Maps, Google Earth) kunnen beide bedrijven samenwerken en van de iPod ook een rechtstreekse TomTom-concurrent maken. De iPod-aansluiting is al in veel wagens als een optie beschikbaar. Het zou een geniale stap zijn. Dan heb je meteen een navigatie, muziek en voor de kinderen eventueel nog een filmpje ook![/quote:e3e4c59419]

Dat staat allemaal veel te veel af van het oorspronkelijke idee van een iPod: muziek (en films) afspelen. Misschien dat Apple ooit eens een apparaat op de markt brengt met dingen als WiFi, navigatiegeneuzel en dergelijke, maar dat apparaat zal een nieuw apparaat zijn en die functies zullen denk ik niet worden toegevoegd aan het huidige concept van de iPod.

Ik hoop wel op een grotere harde schijf en een iets groter beeldscherm en een verbeterde zoekfunctie. Wellicht dat over een kleine anderhalve week een mooi product zal worden gepresenteerd dat aan die wensen voldoet :slight_smile:

En natuurlijk een functie er op dat je je tv, dvd-speler. stereo, magnetron, wasmachine en auto mee kunt bedienen. Dat zou nog eens handig zijn.

[quote:3e6db96af1="christiaan1985"]Zou er volgende week een nieuwe Ipod komen?? Schhpannend![/quote:3e6db96af1]

Waar is dit op gebaseerd?

hierop [url]http://www.macosx.nl/?p=showarticle&art_id=2515[/url]

[quote:76f9850998="christiaan1985"]hierop [url]http://www.macosx.nl/?p=showarticle&art_id=2515[/url][/quote:76f9850998]

Ik ben benieuwd, ik was eigenlijk van plan een ipod te kopen vandaag. toch maar even wachten? :?

een weekje is wel te doen toch?;)

[quote:9d34fccc40="Ganymedus"]Nah het ruikt naar koppelverkoop [/quote:9d34fccc40] ik dacht dat juist vanzelfsprekend was in Nederland? Als je ziet wat je er soms niet krijgt bij een telefoonabbo. Hier in belgië krijg je niks, mss een paar belminuten ofzo. Maar aan de andere kant, laat belgie apple ook doen in verband met itunes aankopen die ipod only zijn. Ale niet dat dat mij stoort, maar je moet ergens wel een grens trekken dan he, als een telefonieaanbieder hier een gsm durft cadeau doen bij een abo omdat je enkel dat abo neemt. Dan staan ze hier op hun achterste poten zenne :p

[quote:849d89d86f]Ik hoop dat de iPod ooit ook navigatiefuncties meekrijgt. Als hij dan toch een groot touchscreen krijgt en vermits Apple nauwer samenwerkt met Google (Google Maps, Google Earth) kunnen beide bedrijven samenwerken en van de iPod ook een rechtstreekse TomTom-concurrent maken. De iPod-aansluiting is al in veel wagens als een optie beschikbaar. Het zou een geniale stap zijn. Dan heb je meteen een navigatie, muziek en voor de kinderen eventueel nog een filmpje ook![/quote:849d89d86f]Hopelijk komt er ook een functie waarmee je oliebollen kan bakken :innocent:

[quote:f1a6819584="kristian8888"][quote:f1a6819584="nfonteijn"]Ik hoop dat de iPod ooit ook navigatiefuncties meekrijgt. Als hij dan toch een groot touchscreen krijgt en vermits Apple nauwer samenwerkt met Google (Google Maps, Google Earth) kunnen beide bedrijven samenwerken en van de iPod ook een rechtstreekse TomTom-concurrent maken. De iPod-aansluiting is al in veel wagens als een optie beschikbaar. Het zou een geniale stap zijn. Dan heb je meteen een navigatie, muziek en voor de kinderen eventueel nog een filmpje ook![/quote:f1a6819584]

Dat staat allemaal veel te veel af van het oorspronkelijke idee van een iPod: muziek (en films) afspelen. Misschien dat Apple ooit eens een apparaat op de markt brengt met dingen als WiFi, navigatiegeneuzel en dergelijke, maar dat apparaat zal een nieuw apparaat zijn en die functies zullen denk ik niet worden toegevoegd aan het huidige concept van de iPod.

Ik hoop wel op een grotere harde schijf en een iets groter beeldscherm en een verbeterde zoekfunctie. Wellicht dat over een kleine anderhalve week een mooi product zal worden gepresenteerd dat aan die wensen voldoet :)[/quote:f1a6819584]

ik hoop op een fatsoenlijke mic/line-in functie dat is het enige wat me tegenhoud een ipod te kopen

Stel er komt een nieuwe iPod volgende week... (in de VS) Hoe lang duurt het dan voordat ik hem hier in Amsterdam kan kopen?

er bestaan wel al [url=http://www.isubwaymaps.com/download.php]metrokaarten[/url] voor de iPod.

Hmm.. ben benieuwd. Touchscreen lijkt me wel cool :)

Touchscreen lijkt mij wat te gevoelig. Ik heb laatst de LG telefoon met touchscreen in handen gehad en ik kwam in menu's waar ik juist niet wilde komen. En zoals eerder gezegd op dit forum, een nadeel van een touchscreen is dat je m niet blindelings even in je zak wat harder of op een ander nummer kan zetten. Die line in functie lijkt me overigens fantastisch. laat maar komen.

Een Digitale 5,1 uitgang op de Ipod dock is geen slecht idee.

[quote:6203aa6ca4="hertogjan"]Een Digitale 5,1 uitgang op de Ipod dock is geen slecht idee.[/quote:6203aa6ca4]

eeuuh en wat hebben we hier precies aan dan ? :roll:

[quote:404865c0e5="Brimme"][quote:404865c0e5="hertogjan"]Een Digitale 5,1 uitgang op de Ipod dock is geen slecht idee.[/quote:404865c0e5]

eeuuh en wat hebben we hier precies aan dan ? :roll:[/quote:404865c0e5]
Dan kun je de Ipod via de dock station goed aan sluiten op je versterker. Heb nu een Yamaha rx-v457 en als ik mijn Ipod aansluit via de Analoge uitgang dan is de geluids kwaliteit om te huilen (je volume voluit zetten om een beetje geluid tekrijgen.)

Meeste Dolby versterkers kun je meestal wel switchen naar stereo sound toch? Of je moet gewoon je input aanpassen want hij zou het gewoon moeten kunnen.