Toch ook maar op Macosx

Na ruim 5 jaar met een fervent bezoeker van dit forum samen te leven en inmiddels een aantal van jullie op de koffie gehad te hebben, heb ik nu de stap gewaagd en mezelf geregistreerd. Ik mag mezelf sinds 9 september de gelukkige echtegenote van Beammeup noemen en zal binnenkort het bureau tegenover Bart bij ChuckNance wat vaker gaan bezetten. Misschien wel interessant om eens te kijken wat er nu echt in hem omgaat!

Hahaha.... spannend! Van harte welkom! :wink:

Ja dank jewel, het moest er toch een keer van komen. Anders raak je steeds meer van elkaar verwijderd. Je moet wat doen om je huwelijk spannend te houden! :?

[quote:8a3577d82b="Chuck's wife"]Ja dank jewel, het moest er toch een keer van komen. Anders raak je steeds meer van elkaar verwijderd. Je moet wat doen om je huwelijk spannend te houden! :?[/quote:8a3577d82b]

LOL… volgens mij heb jij daar geen moeite mee… :wink:

Welkom.

Daar zal Bart zo wel even op reageren...

[quote:f146f0aebc="Chuck's wife"]Daar zal Bart zo wel even op reageren...[/quote:f146f0aebc]

Krijgt hij daar wel de kans voor dan? :lol:

Welkom Chuck's wife..... ga je je echtgenoot strenger in de gaten houden vanaf de overkant?

Een handige vrouw op je bureau is natuurlijk nooit weg... :wink: :innocent:

Ben je geen trekkie :??

Hartelijk welkom op het gezelligste forum van Nederland. :innocent:

[quote:7b8fb73b2f="Zora la rouquine"]Ben je geen trekkie :??[/quote:7b8fb73b2f]

WTF ie een “trekkie”??? :o

ehm.. 'startrek' :?

[quote:1561fe6a25="Turbanus"][quote:1561fe6a25="Zora la rouquine"]Ben je geen trekkie :??[/quote:1561fe6a25]

WTF ie een “trekkie”??? :o[/quote:1561fe6a25]

Das Zora taal, Heel moeilijk te begrijpen :wink:

[quote:1561fe6a25=“Chuck’s wife”]Na ruim 5 jaar met een fervent bezoeker van dit forum samen te leven en inmiddels een aantal van jullie op de koffie gehad te hebben, heb ik nu de stap gewaagd en mezelf geregistreerd.
Ik mag mezelf sinds 9 september de gelukkige echtegenote van Beammeup noemen en zal binnenkort het bureau tegenover Bart bij ChuckNance wat vaker gaan bezetten. Misschien wel interessant om eens te kijken wat er nu echt in hem omgaat![/quote:1561fe6a25]

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WELKOM, :lol: Weer iemand erbij.

[quote:f3e8ad79f3="Kriska"]Das Zora taal, Heel moeilijk te begrijpen :wink: [/quote:f3e8ad79f3] :??

Welkom op het forum,het is hier wel leuk en gezellig !

[quote:e5fe4fca2a="Turbanus"][quote:e5fe4fca2a="Zora la rouquine"]Ben je geen trekkie :??[/quote:e5fe4fca2a]

WTF ie een “trekkie”??? :o[/quote:e5fe4fca2a]
Beam me up (, Scotty). Mocht je het bekend voorkomen.

[quote:72fe260a42="Turbanus"][quote:72fe260a42="Chuck's wife"]Daar zal Bart zo wel even op reageren...[/quote:72fe260a42]

Krijgt hij daar wel de kans voor dan? :lol:[/quote:72fe260a42]

Nou, hij is nu een rondjeof wat om Tokio aan het rijden op de Playstation.
Zodadelijk neemt zoonlief het over (virtuele kinderarbeid). Ik verwacht wel dat je snel reactie krijgt!

[quote:937d61f321="Zora la rouquine"][quote:937d61f321="Turbanus"][quote:937d61f321="Zora la rouquine"]Ben je geen trekkie :??[/quote:937d61f321]

WTF ie een “trekkie”??? :o[/quote:937d61f321]
Beam me up (, Scotty). Mocht je het bekend voorkomen.[/quote:937d61f321]
Nee, sorry het Startrektijdperk is een beetje langs me heengegaan.

Aha, weer een forumstel erbij. Welkom!