Toch SMS'en via je adresboek met de K750i

Hoi,

Ik was helemaal teleurgesteld dan ik niet kon sms’en via mijn adres boek met mijn nieuwe K750i maar op deze website heb ik gelukkig de oplossing gevonden!

http://www.macosxhints.com/article.php?story=20050731124746116&lsrc=osxh

Ik heb het getest met mijn Imac G5 met Bluetooth en Tiger en het werkt!! (wel even bluetooth inschakelen op je telefoon en in het adresboek natuurlijk)

Ik had eerst hier op het forum gekeken en mijn oplossing niet gevonden, vandaar dat ik jullie deze tip niet wil onthouden. Hopelijk hebben jullie er ook plezier van!

Maar als jij een SMS-je ontvangt, krijg je die dan ook op het scherm van je PowerBook ? Ik kon wel verzenden via het adresboek, maar als er 1 binnenkwam kwam deze alleen op de telefoon, de PowerBook gaf geen kik.

Werkt deze tip ook op een S700i ??

EDIT : YES it Works … !!! :D:D

Ja ik kreef de SMS terug te zien op het scherm. Ook de bel functie doet het nu! Echt een verademing, want ik haat SMS'en...

MM eens even kijken of dit ook met de P910i gaat werken dan je weet maar nooit, ik zou al blij zijn met alleen verzenden ,lol.

In de link hebben ze het ook over een P900, wellicht kan het.

Ik hoop het echt want ik vervloek mijn keuze voor de p910i al sinds ik hem heb omdat ik die functie met de t610 echt bijna dageklijks gebruikte. Moet je nou nog een of ander progje gebruiken om die lijn tekst in te voeren , want dat gedeelte van het verhaal snap ik niet helemaal?

nee hoor, je kan het gewoon openen in teksteditor en dan copy past van die k700 regel, en dan 700 veranderen in k750i.... net zo makkelijk.

Daar zet ik dan dus p910i en kijken of dat wat doet dan ;-)

hoe kan je dan een sms sturen in adresboek, ik heb de aanpssing al gedaan <string>K750</string>

en nu?:S

[quote:330bf223e1="iJunk"]hoe kan je dan een sms sturen in adresboek, ik heb de aanpssing al gedaan <string>K750</string>

en nu?:S[/quote:330bf223e1]in adresboek zorgen dat je met bleutooth verbonden bent (icoontje ergens links boven)
Op een nummer gaan staan (linker-gedeelte, zoiets als “mobiel” of “prive”)
Krijg je te zien “SMS-bericht” of "bel met “…”

Werkt hier ook... jeej :)

Misschien weet iemand hier hoe dat zit met syncen. Ik heb een boel mensen zonder achternaam in me addressbook. Als ik dan sync komt er achter elke naam in me telefoon een streepje ( - ) te staan. Is er een manier om dit te verhelpen?

Cool jaaaaa ik zie het nu thanks1!!!!!!

Het werkt als een trein met p910i. Super! Dank voor de tip!

@kwispel , jij hebt ook aan de praat met de p910i begrijp ik, heb je daar nog iets sp[eciaals voor moeten doen of gewoon ipv k7001 p910i in getoetst?? Ik krijg het maar niet voor elkaar namelijk met mijn p910i

ik had "p910" (zonder i dus) als sibling toegevoegd en het werkte meteen. Ik gebruik OSX 10.4.2.

Ahh ok dus geen i erachter zou het verschil kunnen maken wellicht, ik weet niet of je de regel die je hebt toegevoegd hier ff kunt posten zodat ik copie paste kan doen??

ik krijg een melding als ik gebeld wordt en ik kan bellen, alleen de sms-jes krijg ik niet aan de praat. de telefoon zou toch moeten registreren dat er sms-jes zijn verstuurd of is dit niet het geval. ik heb een p910i en heb P910 in gevoerd in de plist.

daan.

Bij mij ziet het zo er uit:

[img:af6a49c45e]http://www.swingwing.com/extern/macosx/addressboekkopie.jpg[/img:af6a49c45e]
[img:af6a49c45e]http://www.swingwing.com/extern/macosx/editorkopie.jpg[/img:af6a49c45e]

Ik heb hetzelfde gedaan en krijg het ook niet aan de rpaat met mijn p910i ook niet als ik m zonder de i toevoeg, verder staat er de ene keer new sibling en de andere keer new child, ik heb geen idee wat ik aan het doen ben eigenlijk , dus misschien kan iemand even ook een afbeelding laten zien van de regel zoals die moet staan in die lijst zodat het wel werkt met een se p910, alvast bedankt voor de moeite