toestenfunctie onder Quark 6

Weet iemand hoe ik de functies van bepaalde toetsen in Quark 6 kan veranderen? In quark 4 was het zo dat bijvoorbeeld F12 je kleurenpalet liet verschijnen of verdwijnen. Ik heb al gekeken bij systeemvoorkeuren - toetsen en muis. Maar daar wordt ik niet helemaal wijs uit.

[quote:8459a8737a="Sasja"]Weet iemand hoe ik de functies van bepaalde toetsen in Quark 6 kan veranderen?[/quote:8459a8737a] Ja, dat kan niet. Althans, niet zonder extra xnt's. (QuickKeys bijvoorbeeld)

[quote:b7b49643d2="Sasja"]In quark 4 was het zo dat bijvoorbeeld F12 je kleurenpalet liet verschijnen of verdwijnen.[/quote:b7b49643d2]

Dat is in Quark 6 ook nog zo…

Waarschijnlijk Heb je problemen met Expose?(F9,F10,F11)

Het aanpassen van de sneltoetsen daarvan lost dat problem op.

Sneltoesten waar kan ik die vinden? Ik heb al even gezocht, maar ik kan niks vinden. Misschien heel dom en zit het op een logische plek.

systeemvoorkeuren - exposé (als je tenminste met 10.3 werkt) Daarin moet je de gereserveerde F9-10-11 in iets anders veranderen, bijvoorbeeld in combinatie met alt. Verder kun je onder keyboard (systeemvoorkeuren) ook een aantal shortcuts maken voor een programma naar keuze. Dat werkt alleen niet altijd...