Toetsaanslagen bijhouden?

Goedenavond,

Weet iemand toevallig een programmaatje dat toetsaanslagen bijhoudt?
Dat ik kan activeren+deactiveren of iets dergelijks, wanneer elke aanslag wordt onthouden.

Bvd
Rick

Het lijkt erop dat je iemand wil bespioneren om zo de wachtwoorden bij de persoon in kwestie te stelen...

google eens op keystroke logger

@rickje: LogKext doet exact wat jij wil.

Veel plezier ermee!

http://www.macupdate.com/info.php/id/16155

[quote:eedc98fcda="bartvanderveer"]Het lijkt erop dat je iemand wil bespioneren om zo de wachtwoorden bij de persoon in kwestie te stelen...[/quote:eedc98fcda]

Waarom lijkt dat erop? Misschien wil Rickje alleen maar bijhouden hoeveel toetsaanslagen hoe doet per toets. Dit inverband met RSI.

[quote:bda619b01f="iPodder"][quote:bda619b01f="bartvanderveer"]Het lijkt erop dat je iemand wil bespioneren om zo de wachtwoorden bij de persoon in kwestie te stelen...[/quote:bda619b01f]

Waarom lijkt dat erop? Misschien wil Rickje alleen maar bijhouden hoeveel toetsaanslagen hoe doet per toets. Dit inverband met RSI.[/quote:bda619b01f]

Juist. :slight_smile:

(Helaas ben ik vergeten om het nu, voordat ik begon met werken, om het op me eigen computer te installeren. Shit. Heeft een neefje thuis logeren)

:wink:

In ieder geval bedankt. Zal het ook voor goede doeleinden gebruiken. :stuck_out_tongue: