Toetscombinatie Venster wisselen met extern beeldscherm

Ik zou graag een toetscombinatie gebruiken om mijn vensters te wisselen van macbook naar tweede beeldscherm. Iemand een idee?

⌘-F1 werkt niet?

Bedankt voor je reactie! Nee het werkt niet want daarmee dupliceer je venster naar het andere scherm. Ik wil ze van scherm wisselen.

Als je in Beeldscherm-instellingen de balk naar je tweede scherm sleept, zou deze volgens mij automatische hoofdscherm moeten worden op het moment dat je hem (weer) aansluit.

Ja is zo maar ik was niet duidelijk, sorry. Ik wil dat instant doen tijdens het werken. Dus heen en weer zodat ik het soms op mijn grote monitor bekijk en soms niet.

Aha

Nou…

Hoewel het al een oudere app is, die niet meer actief wordt onderhouden, kun je eens kijken naar Spectacle. Hiermee kun je m.b.v. een toetscombinatie vensters van het ene naar het andere display verplaatsen (zie de opties rechtsboven):

Je bent je gewicht in goud waard!! Geweldig! Dit komt het dichtst in de buurt van wat ik zoek. Helemaal mooi zou zijn als de beeldschermen wisselen van inhoud maar dit is al heel mooi. Dank je wel voor de moeite die je genomen hebt om mee te denken. Ik heb hier al aardig wat tijd in zitten om ernaar te zoeken. Top!

Graag gedaan :+1: