Toetsen apple draadloos en niet-draadloos toetsenbord uitwisselbaar?

Weet iemand of deze toetsen (keys) uitwisselbaar zijn?

Ik zit met een QWERTY draadloos toetsenbord en zou een goedkoop AZERTY gewoon (met draad) toetsenbord kunnen kopen.

Daarom dat ik dacht om de toetsen gewoon te wisselen

Als iemand mij zou kunnen helpen.

Bedankt

De [Enter] toets is volgens mij anders van vorm. Dat kun je trouwens toch zelf ook even googelen? Er staan oneindig veel foto's van Apple toetsenborden in de Google afbeeldingengallerij. ;)

Draadloos of usb is het punt niet, dat is zogezegd de andere kant van het toetsenbord.

Van het vorige model toetsenbord, het aquarium, kun je de toetsen makkelijk eraf halen en terugzetten waar je maar wil.
Het jongste model, het aluplankje, is daar niet op gemaakt. Maar al kon het, dan nog zit je met de tekens op de cijfertoetsen:
Op AZERTY staat: & é " ' ( § è ! ç à ) -
en dat is wat anders dan: ! @ # $ % ^ & * ( ) _ + op de qwerty.

Best koop je inderdaad gewoon het juiste Azerty letterplankje. Al denk ik niet dat je tegelijkertijd beide borden elk met een andere invoer kunt aansluiten.

De toetsen moeten eraf kunnen, maar ik denk dat je daarbij behoorlijk voorzichtig te werk zult moeten gaan. Nu weet ik niet precies hoe de toetsen van Apple-toetsenborden bevestigd zijn, maar ik heb de laatste tijd een aantal vergelijkbare toetsenborden van andere merken gesloopt, en de kans dat je daarbij de hefboompjes onder de toetsen beschadigt bij het verwijderen is redelijk groot. Ik gok dat het bij Apple-toetsenborden niet veel anders zal zijn.