Toetsen combinaties vraagje

Is het mogelijk om in een programma waar een bepaalde toetsen combinatie niet inzit, deze toch via een ander programma aan te maken?

Alvast bedankt !!!

misschien moet je er even bij vermelden om welk programma het gaat, als het namelijk van adobe is kun je alles wat in het programma aan functies en gereedschappen zit onder een toets krijgen. En zo zijn er wel meer leveranciers van software die die mogelijkheid bieden.

[quote:626a4d2ecb="macbos"]Is het mogelijk om in een programma waar een bepaalde toetsen combinatie niet inzit, deze toch via een ander programma aan te maken?[/quote:626a4d2ecb]

Het zou handig zijn, als je er even bij vertelde met welk systeem je werkt. Onder Tiger (10.4) kun je dit gemakkelijk voor elkaar krijgen met het Systeemvoorkeurenpaneel “Toetsen en Muis” (derde tabje).

oke ik werk onder tiger en het gaat om het programma Phototomovie.. :roll:

Misschien bedoel je zoiets als [url=http://unsanity.com/haxies/menumaster]MenuMaster[/url]?

Vroeger was er me dunkt iets als Quickkeys, maar dat was nog in system 9, weet niet als het nog bestaat voor X

Vroeger was er me dunkt iets als Quickkeys, maar dat was nog in system 9, weet niet als het nog bestaat voor X

[quote:c115c3ea18="macbos"]oke ik werk onder tiger en het gaat om het programma Phototomovie.. :roll:[/quote:c115c3ea18]

Dan hoef je alleen het betreffende paneel onder Systeemvoorkeuren te openen. Derde tabje en dan op plusje (+) klikken. Je hebt verder geen programma’s nodig.

[quote:12dddfc35f="Esquare"][quote:12dddfc35f="macbos"]oke ik werk onder tiger en het gaat om het programma Phototomovie.. :roll:[/quote:12dddfc35f]

Dan hoef je alleen het betreffende paneel onder Systeemvoorkeuren te openen. Derde tabje en dan op plusje (+) klikken. Je hebt verder geen programma’s nodig.[/quote:12dddfc35f]

Maar werkt dit niet alleen in de finder?

Nee, werkt met (vrijwel) iedere applicatie.

[quote:6ac5255e77="macbos"]Maar werkt dit niet alleen in de finder?[/quote:6ac5255e77]

Zucht… Niet eens geprobeerd zeker? :sealed:

[quote:529c89e1fb="Esquare"][quote:529c89e1fb="macbos"]Maar werkt dit niet alleen in de finder?[/quote:529c89e1fb]

Zucht… Niet eens geprobeerd zeker? :sealed:[/quote:529c89e1fb]

Sorry Esquare, had het inderdaad nog niet geprobeerd, heb op mijn werk helaas geen mac, maar bedankt het werkt perfect…

[quote:ec8643163f="macbos"]Sorry Esquare, had het inderdaad nog niet geprobeerd, heb op mijn werk helaas geen mac, maar bedankt het werkt perfect....[/quote:ec8643163f]

Maar natuurlijk! 8)