Ik heb een vreemd irritant probleempje met m'n keyboard. Soms als ik wat moet invoeren, komt de eerste letter (of cijfer) dat ik type niet in een tekstvak. Het stomme is dat dit niet altijd is, maar af en toe tussendoor. Ondertussen heb ik ontdekt dat het komt omdat dan die 1e letter geselecteerd staat. Op moment dat je dan doortypt, type je over die geselecteerde letter heen... (zoals dat ook hoort als je een tekst selecteert en erover heen typt).
Kent iemand dit probleem? Dat soms de 1e letter (of cijfer) automatisch geselecteerd wordt waardoor je eroverheen typt, en uiteindelijk die zin z'n eerste letter mist? Ik hoop dat dit op te lossen is..
Werk je draadloos? In dat geval:
Misschien dat het toetsenbord met een lege batterijen pas aanslaat zodra je de eerste letter typt waardoor het net te laat is en pas de tweede letter wordt doorgegeven?
Test 1: Ik zou alle batterijen vervangen voor nieuwe volle batterijen.
Test 2: Voordat je gaat typen een keer op escape drukken. Kan volgens mij geen kwaad en je kan meteen zien of een eerste aanslag nodig is om contact te maken.
Hoi Maddox en Ben, thanks voor de reacties. Toetsenbord is niet draadloos, gewoon bekabeld Apple toetsenbord. Het is ook niet als m'n mac trager is. Misschien komt het door het toetsenbord zelf, door viezigheid in de printplaat ofzo, wanneer ik de kans heb vervang ik m'n toetsenbord met een ander, ik verwacht dat het daarmee opgelost is.
tijden lang heb ik hier al last van gehad. soms was het weer over maar tegenwoordig heb ik er weer last van. volgens mij na de laatste update van snowleopard. ik heb een macbook pro. volgens mij geen toetsenbordprobleem want het is altijd de eerste letter, nooit een andere.