toetsenbord configuratie assisent

Hoi hoi,

Ik heb zojuist tiger binnen en net geinstalleerd 8) Maar als ik opstart of van gebruiker verander dan start er vanzelf een toetsenbord configuratie assistent… heel irritant aangezien het toetsenbord wel gewoon normaal functioneerd… De wizzard vraagt dan om op de knop naast shift te drukken. Maar als ik dat doe beweert hij dat ik een intern toetsenbord gebruik en dat ik op de externe moet toetsen…

Het gaat om een powermac G4 met uiteraard tiger… en een apple pro toetsenbord (die witte, met draad)

Kent iemand dit probleem ok? Kan je die wizzard voorkomen? Iedere keer uitzetten is zo vervelend… :x

Daarnaast ben ik opzoek naar de voordeligste grafische kaart die wel mooie waterrimpels geeft… (het waarom hij het niet doet en het hele core-image gebeuren is me wel duidelijk… zoek alleen de goedkoopste kaart die het wel kan :innocent: )

bij systeem voorkeuren -->gebruikers -->de gebruiker waarbij het gebeurt -->opstarten en als het goed is dan staat de wizard daar bij aanklinken en op het "-"teken drukken

na enige zoeken op de apple website kwam ik bij deze pagina terecht[url=http://www.apple.com/nl/macosx/features/coreimage/]core image[/url] en als je die site leest zie je dat deze kaarten worden ondersteund en er zit niet echt een goedkope tussen :cry:

ATI Mobility Radeon 9700
ATI Radeon 9600 XT, 9800 XT, X800 XT
nVidia GeForce FX Go 5200
nVidia GeForce FX 5200 Ultra
nVidia GeForce 6800 Ultra DDL, 6800 GT DDL