Toetsenbord iBook klemt

Vandaag heeft m'n neef m'n bookje laten vallen. :cry: Op een of andere manier is het toetsenbord losgekomen, maar heeft zichzelf weer terug geklemd. Het klemmetje linksboven zit nu los (veert niet meer) maar die rechtsboven doet het wel nog. Omdat ik dacht dat het toetsenbord niet goed erin zat, wou ik hem losmaken, maar toen kwam ik tot de ontdekking dat dit niet gaat. Wat moet ik nu doen?

Heb je bovenaan het toetsenbord het middelste schroefje (waar een lampje onder zit) ontgrendeld?

gr,
Johan

In welke stand is die dan open, want ik heb er al wat mee zitten proberen. edit: nee de vergrendeling zit er niet op, maar het toetsenbord zit nog steeds muurvast.

Horizontaal is vergrendeld, verticaal ontgrendeld... althans hier bij mij. Je kan het ook zien, zeker met nummervergrendeling aan.

edit: dan zit hij goed klem en pas ik… succes

het verschil tussen open en dicht kan je niet zien... je moet hem 180 graden draaien om open of dicht te doen... niks horizontaal/verticaal...

Is goed te zien hoor...

—> 8)

Vergrendeling is het niet... hij klemt nog steeds... :cry: Vergrendeling is goed te zien btw :wink:

Zelfs met de vergrendeling los, kan het los maken redelijk verneukeratief zijn. Een beetje subtiel geweld gebruiken dus, want klemmen doet het toetsenbord toch wel... Zonde trouwens! Verder geen schade?

Nee, maar ik ben bang dat als ik "subtiel geweld" ga gebruiken dat dan de andere klem ook nog kapot gaat aangezien ze erg fragiel aanvoelen.