Vandaag kwam ik de woonkamer in. En tot mijn verbazing zag ik dat mijn kat de kabel van mijn Toetsenbord heeft doorgeknaagd. Hier baal ik best van omdat ik hem nog niet zo heel lang heb. Weet iemand of ik hem nog zou kunnen maken of iets dergelijks?
Stukje omhuls van de draden afhalen, en op de kleinere draadjes ook het omhuls eraf, koperen draden met elkaar verbinden (kleur aan kleur) en afmaken met isolatietape? Een kroonsteentje kan ook.
Het is nu tijdelijk gelukt met tape.. Tot mijn eigen verbazing :D
Helaas heb ik hier geen soldeerbout, maar dat ga ik wel een keer regelen bij mijn ouders thuis. Zit toch iets strakker denk ik.
Draadloos toetsenbord wil ik niet, want die kan je volgens mij alleen zonder Num Pad krijgen en ik wil een volledig toetsenbord.
Draadloos toetsenbord + extra numeriek toetsenbord een optie?
He, die katten toch ook. Bij mij zitten die beesten ook altijd aan kabeltjes te knagen... Dan zien ze de kabel weer bewegen, en hup, dat zit dat beest weer.
Nee vind ik ook geen optie. Vind het toetsenbord wat ik heb ontzettend fijn. En draadloos hoeft van mij niet echt.
Ik ga het gewoon nog ff zo aankijken, Opzich beweeg ik het toch niet zo veel. En eventueel een keer een nieuwe kopen.
Soldeerboutje kost onderhand nog 3,50... Altijd handig in huis!
(naar ouders rijden kost al meer aan benzine)
Gewoon kabel inkorten. Nieuwe USB connector aan einde solderen (1,50)
Eventueel verlengen met USB verlengkabel (90 cent)
http://www.elektronica-online.nl/
+ Kat opvoedcursus plm 300 euro bij martin gaus achtigen.
(trouwens, je kan die draaduiteindjes natuurlijk ook solderen met een aansteker, daarna
goed omwikkelen met plakband)