Toetsenbord Probleem

Hey,

Ik ervaar het volgende probleem.

Als ik mijn macje opstart, start deze altijd op in Safe boot. Ook als ik dan op een icoon klik, krijg ik het contextueel menu. Ik vrees dat mijn ctrl toets ergens geblokkeerd zit.

Ook werken mijn letters niet meer. Enkel het numeriek klavier.

Het rare wat er nog bijkomt. Als ik opstart in Veilige modus kan ik nog wel mijn paswoord ingeven voor mijn gebruiker ( en dit is in letters ) maar ook na een tijd werkt dit niet meer ( maximaal 5 minuten ofzo ).
Als ik opstart in Gewone modus ( met de ctrl ingedrukt ) dan kan ik niets intypen (ook niet mijn wachtwoord)

Ik vrees ervoor dat mijn klavier het aan het begeven is, maar wou nog eens horen of er mss iets aan te doen is ?

Doet ie het wel normaal als je boot zonder toetsenbord ingeprikt ?

dan start hij idd in normale modus. Maar als ik het dan insteek herkent hij da niet ( zeker omdat het ingeladen wordt tijdens booten?)

[quote:f3035b96f7="Marky"]dan start hij idd in normale modus. Maar als ik het dan insteek herkent hij da niet ( zeker omdat het ingeladen wordt tijdens booten?)[/quote:f3035b96f7] Een toetsenbord is gewoon plug 'n play, dat maakt niet uit. Maar ik denk wel dat het idd kappot is en dus constant foute of geen signalen doorstuurt. Hang er eens een ander toetsenbord aan.

Ik zou inderdaad het toetsenbord de schuld geven, een nieuwe kost toch niet zo veel ?

Hup die oude in de prullenmand en een mooie fijne nieuwe kopen :wink:

voor 29€ heb je een nieuw Apple-pro toetsenbord (bij machouse) dus dat is wel te overzien

ff het toetsenbord van mijn G4 gepikt en dit werkt perfect

Dus het G5 klavier de prullenmand en een nieuw gaan halen bij een Apple centre hier in de buurt

vaak wil een paar keer rammen op de toets die vastzit wel helpen. of even stofzuigen met zo'n toetsenbordstofzuigertje. heb je er gekke dingen mee gedaan dan?

[het heet wel een toetsenBORD maar de laatste keer dat ik boven mijn dure natural micro$oft toetsenbord at; had ik daar achteraf grote spijt van]

joh… jammer dat je in belgie zit; heb net een FCP-toetsenbord gekocht en dus een toetsenbordje over voor een habbekrats (=

[quote:6e16f04726="d_Stiny"]joh.. jammer dat je in belgie zit; heb net een FCP-toetsenbord gekocht en dus een toetsenbordje over voor een habbekrats (=[/quote:6e16f04726]

Daar bestaat iets voor: Het heet “postpakket” =D

lol.. ja misschien wel.. aan de andere kant.. ik moet er nou ook niet weer al te veel moeite voor hoeven te doen (-;