Toetsenbord schoon

Imac G4-toetsenbord (wit)

Ik zag een mooie foto op dit forum staan van iemand die z’n hele toetsenbord uit elkaar had gehaald
(waarschijnlijk om 'm schoon te maken)

Graag zou ik willen weten hoe je je toetsenbord schoonmaakt.
En hoe haal je je toetsenbord (veilig) uit elkaar?

alvast bedankt.

Met de zoekfunctie in het forum gevonden: http://homepage.mac.com/johnny_cash/PhotoAlbum14.html

Precies wat ik ook nodig heb. Kunnen de kruimels en het stof er eindelijk uit.

Kun je nagaan wat er na jaren in een toetsenbord zit als je niet door het transparante kan zien.

∴ NA-NIL-IN ∴

Hartelijk bedankt voor jullie snelle reactie, hier kan ik nu meteen mee aan de slag gaan

Thanx a lot

Hans

er staat wel een klein foutje in de fotobeschrijving. bij de tweede foto moet je volgens de tekst de TAB toets loshalen maar volgens de foto de capslock. ik ga maar uit van de laatste :)

∴ NA-NIL-IN ∴

ik wip de toetsen eruit met een kleine theelepel :P

[quote:4708569dc5="johnny_cash"]ik had die fotosessie gemaakt heel snel.. dus wat dat betreft.. [b:4708569dc5]maar het is duidelelijk dat het inderdaad de shift/capslock toets [/b:4708569dc5](ben gewend aan een windows toetsenbord dus vanaar) toets is en niet de TAb toets.. [b:4708569dc5]mijn excuses hiervoor![/b:4708569dc5][/quote:4708569dc5]

je mis wel aker een toetsje, zouk denkenn! :wink: :wink:

∴ NA-NIL-IN ∴

met welke vloeistof maak je de toetsen schoon?... (Ik heb het met bier geprobeerd, daarom heb ik nu een draadloos toetsenbord. :P )