Toetsenbord stuk?

Ik maak mijn toetsenbord (met numeriek) af en toe schoon met vochtige doek (dus niet nat).

Helaas doet het toetsenbord nu niet meer.

Die is volledig opgeladen maar toetsen werken niet meer en bij de knop Shift brand geen lampje meer.

Die is dus kapot?

Valt het nog te redden of moet ik nieuwe kopen?
<div id=“ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=“1.0.4”></div>

Deze stappen allemaal geprobeerd?

https://support.apple.com/nl-nl/HT204540#wireless

<p class="cite">Kwadraatje op 4 juli 2020 om 16:51</p> Deze stappen allemaal geprobeerd?

https://support.apple.com/nl-nl/HT204540#wireless


Ja. Ben ook naar de winkel geweest en ze hebben geconstateerd dat het toetsenbord echt kapot is. Heb maar nieuwe moeten bestellen. :frowning:

Garantie was al voorbij (aangeschaft eind 2017).
<div id=“ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=“1.0.4”></div>

Het hoeft natuurlijk niet aan je schoonmaak-acties te liggen. Ik maak de mijne ook gewoon schoon met een vochtige doek, zonder problemen.

Soms gaan dingen gewoon kapot.

Soms gaan dingen kapot, ja. Maar een toetsenbord moet toch echt wel langer meegaan dan tweeënhalf jaar…

Mee eens. Bekend met de term ‘maandagmorgenmodel’?

Ook voor maandagmorgenmodellen is de fabrikant/verkoper verantwoordelijk.

Dat wel, maar eind 2017… dan is de twee jaar consumentenrecht wel een beetje verlopen.