Toetsenbord wordt niet herkend onder Tiger

Mijn toetsenbord wordt niet herkend onder Tiger. Na het opstarten krijg ik een scherm waar mijn toetsenbord gezocht. Ik moet dan de toets ~ indrukken zodat tiger hem herkent, maar krrijg dan de melding dat het een interne toetsenbord betreft en een externe moet aansluiten. Ik heb een G 5 met het standaard toetsenbord. Klik ik het veld weg dan kan ik het toetsenbord gewoon gebruiken. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Heb nogal wat kleine vervelende hiaten in tiger ontdekt, ze zijn niet onoverkomelijk maar wel vervelend.

Mvg, marcel

Geef eens wat meer uitleg : wat voor een Mac heb je, is je toetsenbord draadloos of niet ?

Het is het standaard toetsenbord met snoer. Imac G 5 1.8 512mb Het toetsenbord werkt wel, maar krijg bij het opstarten steeds de melding: Het toetsenbord type kan niet worden vastgesteld. Ga het dan laten zoeken, maar wordt niet gevonden. Klik ik het veld weg dan gaat alles goed, maar bij de volgende keer opstarten krijg ik het veld weer.

ik heb het zelfde probleem!! ik werk met een draadloos toetsenbord onder bluetooth, hij wordt na het opstarten niet herkend maar als ik dan een toets indruk dan doet hij het gewoon.

:o

Ik heb hetzelfde probleem met mijn wireless keyboard van Apple. Ik gebruik de Bluetooth usb stick van D-Link.

Wie heeft de oplossing?