toetsje kapot

helaas is een toetsje gebroken op mijn iBook G4 12" Weet iemand hoe ik aan een nieuwe toets kom??

enorm bedankt vast!
Reinoud

Type 'toetsenbord ibook' op www.marktplaats.nl en zie.....

Even langs MacHouse. Zetten ze zo een nieuwe in (was bij mij gratis)

Ben zo vrij geweest om Apple Support te bellen, ze sturen me onder garantie een nieuw keyboard. Helemaal TOP deze service.

[quote:cc3adeb302]helaas is een toetsje gebroken op mijn iBook G4 12" Weet iemand hoe ik aan een nieuwe toets kom?? [/quote:cc3adeb302]

laat me ff weten welke toets je hebben moet. Hebn dit weekend toetsenbordje vervangen omdat de s en a er zijn afgesleten. als het niet toevallig een van deze 2 toetsen betreft, stuur ik mijn oude bordje wel toe. Als je nog garantie hebt, stuurt apple je er ook een nieuwe toe, was bij mij gratis en geen probleem.

EDIT

[quote:cc3adeb302]Ben zo vrij geweest om Apple Support te bellen, ze sturen me onder garantie een nieuw keyboard. Helemaal TOP deze service.[/quote:cc3adeb302] hehehe, ik zie net dat het al is opgelost… nou veel plezier dan!
/EDIT

robbes

Dank voor je hulp, ik hou heme even vast voor het geval het nieuwe toetsenbord niet aankomt. thanks!!

is het wel makkelijk om zelf het toetsenbord van een iBook te vervangen...? bij mij zit dat toetsenbord vast aan de iBook met één of andere groene plastic met elektronische lijnen erin....

[quote:1cd7e5411c]Dank voor je hulp, ik hou heme even vast voor het geval het nieuwe toetsenbord niet aankomt. thanks!![/quote:1cd7e5411c]

prima, maar je zult zien dat je hem morgen al in huis hebt. Gaat razendsnel…

[quote:1cd7e5411c]is het wel makkelijk om zelf het toetsenbord van een iBook te vervangen…?
bij mij zit dat toetsenbord vast aan de iBook met één of andere groene plastic met elektronische lijnen erin…[/quote:1cd7e5411c]

erg makkelijk… je krijgt er een handleiding bij hoe je het moet doen… deze is ook vastwel op het internet te vinden… ff googelen.

succes,

Robbes

[quote:70041ebae7="TurkishDelight"]is het wel makkelijk om zelf het toetsenbord van een iBook te vervangen...? bij mij zit dat toetsenbord vast aan de iBook met één of andere groene plastic met elektronische lijnen erin....[/quote:70041ebae7]

Het is makkelijker dan 1 toetsje vervangen,

worden er ook nog toetsenborden van een iBook G3 verkocht??