Tomato Torrent

Ik ben al een tijdje aan het surfen en de laatse torrents werken niet meer, hij geeft mij de volgende boodschap "no address associated with nodename". en hij werkt dus niet meer.

Ik heb een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt maar ik kan er niet mee inloggen, hij neemt automatisch de oude gebruikersnaam.
Ik heb al al mijn cookies verwijderd enzo. enzo. maar geen manier om maar in te loggen.
Weet iemand hier een oplossing voor??

Ik heb helaas geen oplossing voor je.

Bij mij werkt alles naar behoren, inclusief inloggen en downloaden.

andere torrent zoeken

YO

PS probeer s Azureus

om sommige torrentsites te kunnen zien moet je het een en ander verandern via je terminal. Dan ziujn ze er ineens weer allemaal, hehehe

greetzz

idd lees de announcements en stickies op het desbetreffende forum. daar staat wat je met terminal moet veranderen.

Misschien het volgende: Haal je Torrentz van ********.com en download je bestand met Azzureus. Nooit problemen mee

[mod:8a11924b06=“iRuben”]Link naar warez site gewist…[/mod:8a11924b06]

Suprnova geeft geen problemen maar die kickass....werkt inderdaad niet kijk even hier.

hp://forums.******.com/macboard/viewtopic.php?t=16729

[mod:46127316ad=“iRuben”]Link naar warez site gewist…[/mod:46127316ad]

hey,

precies dat bedoeld ik, ik had ff geen link, dank voor additie

greetzz

Nu we het toch over torrents hebben. Is het mogelijk om een torrent download te pauzeren (ik heb Tomato) om later weer verder te gaan? Ik heb een G4 sofzuiger en een kleine kamer, dus laat mijn macje bijvoorkeur tegelijk met mij slapen... :wink:

hey

jahoor, torrent ondersteund resume download.

Gelukkig maar :stuck_out_tongue:
Er zit ergens een pauzeknop

greetzz

Vreemd heb het hele verhaal in de terminal goed uitgevoerd, maar kan nog steeds niet downloaden...ik krijg gewoon geen goed torrentfile/link...kan iemand me helpen!!!!!!!! :mrgreen:

je zit toch niet achter een firewall he??

greetzz

nee dat zeker niet nee..?