TOMATO vs MSN

hoi , heb een probleem met het teglijk draaien van msn en tomato torrent, het downloaden van de torrents gaat op zich prima (krijg wel heel veel open vensters< als daar een makkelijke oplossing voor is hoor ik het ook graag ;-) ) Maar msn vliegt er om de zoveel tijd uit en dat terwijl tomato vrolijk doordraait. Heeft iemand hier een oplossing voor alvast bedankt !

Beetje flauw misschien: Adium downloaden... Nergens meer last van (hopelijk :wink:)

Appe/Commandl + H(ide) tijdens Tomato verberg je de vensters :)

En dat MSN eruit vliegt komt gewoon omdat de servers van microsoft prut zijn :stuck_out_tongue: nee ehm… omdat Tomato waarschijnlijk al je upload bandwidth gebruikt krijg je timeouts op MSN?

En je zou Proteus (MSN Client) eens kunnen proberen, die bevalt me wel erg goed...

bedankt :apple: -h was inderdaad iets waar ik zlef wel op had kunnen komen , zal wel te maken hebben met de zondag waarbij het brein op halve kracht fungeert. Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met de time outs want ik krijg bij adium ook dezelfde fratsen. In ieder geval bedankt

Zonder iets anders te draaien, vliegt MSN er hier ook steeds uit. Gebeurt sinds 5.0, en 4.0 werkt helaas nier meer :(. Nu maar aan de Adium, maar die laat helaas geen meelstatus zien. AMSN is ook fijn, maar die doet het niet hier op 10.3.9.

heb eigenlijk nog nooit last gehad met msn (of Microsoft Messenger zoals die nu heet), draait redelijk stabiel bij mij, alleen gaat de filetransfer zo tergend langzaam...

Dat kan allemaal best maar ik heb nog steeds niet net zo gebruiksvriendelijke msn gevonden als de officele msn...

Amsn is bijna niet te onderscheiden. Als ie het doet!

Ik heb ook altijd veel problemen met MSN. Maar goed... Ik vind de officiële gewoon de simpelste en fijnste. Adium werkt wel. Maar het is allemaal dan nèt weer niet simpel genoeg, zoals Microsoft Messenger en dáár gaat het juist om..

Dus we zitten nog wel ff vast aan Microsoft Messenger(helaas :wink: )

Welke client je gebruikt maakt niks uit. Dit gebeurt inderdaad als je upload volledig benut wordt waardoor je timeouts krijgt. Ik had vroeger hetzelfde met eDonkey, msn bleef niet langer dan 5 minuten werken. Je kunt gewoon je upload in je torrent programma wat omlaag gooien, dat zou moeten helpen.