Tomb Raider

Wie kan ook niet stoppen met Lara? 8) D'r is een nieuwe onderweg, namelijk Tomb Raider Legend, en ik kan niet wachten tot hij (of eigenlijk zij) uit is! :)

Jah, ik ben ook benieuwd! Vooral omdat ze weer back-to-the-basics gaan, en dat mag ook wel want Tomb Raider: The Angels of Darkness was een aanfluiting!!!

Ja, :roll: vooral die straten van Parijs! Geen bal aan. Wat ik wel leuk vond, waren die riolen onder die archeologische toestand. Best echt Tomb Raider. Maar de rest... nee! De trailers zien er veelbelovend uit, dus ik heb weer goede hoop.

btw wat vind je van de nieuwe Lara? :cry:

Om eerlijk te zijn, zeer geslaagd! [img:59d01bbdef]http://image.com.com/gamespot/images/2005/202/927255_20050722_screen010.jpg[/img:59d01bbdef] [img:59d01bbdef]http://image.com.com/gamespot/images/2005/131/920216_20050512_screen011.jpg[/img:59d01bbdef] Lara's nieuwe look ziet er iets minder duister uit dan de Angel of Darkness Lara en doet me meer denken aan het oude model met een realistisch smaakje. :)

P.S.

Ik maak me een beetje zorgen over de Mac versie van Legend.
Welliswaar is ieder TR deel uitgekomen op de Mac, maar die delen waren gemaakt door Core Design en TR: Legend word ontwikkeld door Crystal Dynamics, dus het is echt aan Eidos of er wel niet een Mac versie uit wordt gebracht.

Hmmmm.... 't zal toch niet waar zijn? :?

Dan moeten we ff een petitie opstellen :expressionless: , want AOD deed 't al niet op Virtual PC, laat staan Legend!

edit: ennehhh… misschien moet ik wennen, maar ik vind dat ze op z’n minst niet echt intelligent uit haar ogen kijkt. Verder is ze wel okee.

Hahaha, ach, laten we het erop houden dat het spel nog in zijn "Ontwikkel" fase verkeerd en Lara dus ook. :wink:

[quote:5553bef7d7="Perfect Dark Zero"]Jah, ik ben ook benieuwd! Vooral omdat ze weer back-to-the-basics gaan, en dat mag ook wel want Tomb Raider: The Angels of Darkness was een aanfluiting!!![/quote:5553bef7d7]

Oei, blij dat ik dan gister die 50 euro in mijn zak heb laten zitten! :?

[quote:b769cbf7b9="Perfect Dark Zero"]Hahaha, ach, laten we het erop houden dat het spel nog in zijn "Ontwikkel" fase verkeerd en Lara dus ook. :wink:[/quote:b769cbf7b9]

LOL, da’s 'n goeie! :smiley:
We zullen idd wel zien straks.
Hopelijk komt er gauw een demo uit. Schijnt er wel voor een select aantal mensen in Duitsland te zijn, maar (nog) niet te downloaden.

[quote:4320b0d664="Scriptkipje"][quote:4320b0d664="Perfect Dark Zero"]Jah, ik ben ook benieuwd! Vooral omdat ze weer back-to-the-basics gaan, en dat mag ook wel want Tomb Raider: The Angels of Darkness was een aanfluiting!!![/quote:4320b0d664]

Oei, blij dat ik dan gister die 50 euro in mijn zak heb laten zitten! :?[/quote:4320b0d664]

Wilde je dan AOD kopen? :slight_smile:

Bij de (Console) game Total Overdose die over een paar dagen uitkomt zit een DVD over Tomb Raider Legend met een hele hoop interviews en achtergrond info. Je hebt best kans dat sommige van deze beelden over een paar dagen ook te zien zullen zijn op www.gametrailers.com dus hou het in de gaten!

Ja, ik was er al een tijdje naar op zoek en gister lag ze in de mooie nieuwe macwinkel in de bijenkorf maar ik vond haar een beetje duur.

[quote:f36ab28511="Perfect Dark Zero"]Bij de (Console) game Total Overdose die over een paar dagen uitkomt zit een DVD over Tomb Raider Legend met een hele hoop interviews en achtergrond info. Je hebt best kans dat sommige van deze beelden over een paar dagen ook te zien zullen zijn op www.gametrailers.com dus hou het in de gaten![/quote:f36ab28511]

Cool! Ik zal 't zeker in de gaten houden. 8)

Hier is ook veel over Legend te vinden. Sowieso op die site, ook veel mooie screenshots in HR enzo.

http://www.tombraiderchronicles.com/tr7/hdtv_movies.html

[quote:728cc915db="Scriptkipje"]Ja, ik was er al een tijdje naar op zoek en gister lag ze in de mooie nieuwe macwinkel in de bijenkorf maar ik vond haar een beetje duur.[/quote:728cc915db]

50 euro is zeker te veel! Wel leuk als je ze allemaal verzamelt, maar meer dan honderd gulden omgerekend… :? Nope!

Heb je de oude TR’s al?

Ja allemaal! :D Ik had AOD nog niet gekocht omdat ik dit spel op mijn oude macje nog niet kon spelen.

Nou, in dat geval zou ik even wachten tot er bijvoorbeeld op Marktplaats eentje op staat voor weinig. of misschien kan je 'm kopiëren en kijken of je het wat vindt? Voor de verzameling is het natuurlijk wel leuk en mag hij niet ontbreken. Maar 't is maar dat je gewaarschuwd bent dat het écht anders is. :P

Jammer van Lara's uiterlijk, maar de omgevingen zijn wat mij betreft meesterlijk! :P

[img:552602807c]http://www.happypuppy.com/screenimages/l/LaraCroftTombRaider:Legend/tombraiderlegend_xbx2_bx.jpg[/img:552602807c]

Misschien is er iemand zo teleurgesteld dat ie haar idd weg doet voor weinig... :P Ik duik gauw marktplaats eens op bedankt voor de tip!

En hopelijk brengen ze die nieuwe gauw uit voor de :apple: ! Duim…duim…

Ik heb trouwens begrepen dat deze game nog wel even op zich laat wachten. Als ik GameSpot.com mag geloven zal Lara de kerst iig niet halen. Op z'n vroegst ergens rond Februari 2006...

Tsja... als ze maar niet dezelfde fout maken als met AOD, want in de haast hebben ze nogal wat steekjes laten vallen. Hoewel bij de Mac versie de bugs aanzienlijk minder zijn dan voor de PC! :evil:

Er staan trouwens leuke (nieuwe) filmpjes op [url=http://www.tombraiderchronicles.com/tr7/hdtv_movies.html] deze [/url] site! 8)